The news is by your side.

Advertisement

امریکا کا سلامتی کونسل میں بھارت کی شمولیت پر خیرمقدم

واشنگٹن : ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نیڈ پرائس نے کہا ہے کہ بھارت ہمارے کےلیے بحرالکاہل میں اہم شراکت دار ہے، بھارت کی سلامتی کونسل میں شمولیت کا خیرمقدم کرتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نیڈ پرائس نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ امریکا کی بھارت کے ساتھ جامع اسٹریٹیجک شراکت داری ہے، ہم آزاد معاہشے اور جمہوری اقدات کی حمایت کےلیے پرعزم ہیں۔

ترجمان محکمہ خارجہ نے پریس کانفرنس کے دوران سوال کیا گیا کہ کانفرنس وومن جے پال کا کشمیر اور کسانوں کے معاملے پر اظہار تشویش کیا، کیا کسانوں اور کشمیر کا مسئلہ بھارتی وزیر خارجہ سے رابطے کے دوران اٹھایا گیا؟

جس پر نیڈ پرائس نے کہا کہ ہم آزاد معاہشے اور جمہوری اقدار کی حمایت کا عزم رکھتے ہیں، بھارتی حکومت کےس اتھ تمام معاملات پر رابطے میں ہیں۔

ترجمان نے کہا کہ بھارت اور چین کے مابین صورتحال کا جائزہ لے رہے ہیں اور بھارت اور چین کے درمیان سرحدی تنازعات کے پر امن حل کی حمایت کرتے ہیں۔

ترجمان محکمہ خارجہ نے چین کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ہمشایہ ملک کو ڈرانے کی چین کی کوششوں پر تشویش ہے، ہم دوستوں کے کھڑے ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں