The news is by your side.

Advertisement

افغانستان سے واپسی کا عمل تقریباً 90 فیصد مکمل ہوچکا ، پنٹاگون کا دعویٰ

واشنگٹن : امریکی محکمہ دفاع پنٹاگون کے ترجمان نے کہا ہے کہ افغانستان سےواپسی کاعمل تقریباً90فیصدمکمل ہوچکاہے ، افغانستان سے انخلا کے بعد بھی فضائی صلاحیت برقرار رکھیں گے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی محکمہ دفاع پنٹاگون کی جانب سے افغانستان سے انخلا کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ مستحکم،محفوظ افغانستان کیلئےہماراعزم تبدیل نہیں ہوا، افغانستان سے انخلا کے بعد بھی فضائی صلاحیت برقرار رکھیں گے۔.

ترجمان پنٹاگون جان کربی کا کہنا تھا کہ ہمارےکنٹریکٹرزافغان سیکورٹی فورس،فضائیہ کی معاونت کررہےہیں، مشرق وسطیٰ میں اسٹرائیک گروپ افغانستان کیلئے کارآمد ہوسکتا ہے۔

جان کربی نے کہا افغانستان سےواپسی کاعمل تقریباً90فیصدمکمل ہوچکاہے، بگرام اڈے سے انخلا پر افغان حکومت،سیکیورٹی فورسز سے ہم آہنگی رہی، بگرام آخری اڈہ ہے جس کو افغان سیکیورٹی فورسز کے حوالے کیاگیا۔

،ترجمان پنٹاگون کا مزید کہنا تھا کہ امریکی فوج کی کچھ تعداد سفارت کاروں کی حفاظت کیلئے موجود رہے گی۔

یاد رہے امریکی انخلا کے بعد افغانستان میں افغان فوج اورطالبان کے درمیان شدید جھڑپوں کی اطلاعات بھی ہیں، افغان طالبان نے ملک کے مزید گیارہ اضلاع پر قبضہ کرلیا۔

افغان فورسز نے جھڑپوں میں 261 طالبان کو مارنے کا دعویٰ کیا جبکہ افغان طالبان کے ترجمان ذبیح ﷲ مجاہد کا کہنا تھا کہ میدان جنگ میں مضبوط پوزیشن کےباوجود مذاکرات کے لیے سنجیدہ ہیں، آئندہ ماہ مذاکرات میں تحریری امن منصوبہ افغان حکومت کو پیش کریں گے‘۔

Comments

یہ بھی پڑھیں