The news is by your side.

Advertisement

اشتہاری ملزمان کی گرفتاری کے لیے وزیر اعلیٰ پنجاب کی اہم ہدایت

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے امن و امان سے متعلق اعلیٰ سطح کے اجلاس کی صدارت کے دوران سنگین جرائم میں ملوث ملزمان کی گرفتاری کے لیے صوبے بھر میں مہم چلانے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں چیف سیکریٹری، آئی جی، ایڈیشنل چیف سیکریٹری، وزیر اعلیٰ کے پرنسپل سیکریٹری اور متعلقہ حکام شریک ہوئے۔

اجلاس میں امن و امان اور عوام کے جان و مال کے تحفظ کے لیے اقدامات کا جائزہ لیا گیا۔

وزیر اعلیٰ نے سنگین جرائم میں ملوث ملزمان کی گرفتاری کے لیے صوبے بھر میں مہم چلانے کا حکم دے دیا اور اشتہاری ملزمان کی گرفتاری سے متعلق ہفتہ وار رپورٹ پیش کرنے کی بھی ہدایت کردی۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ عوام کے جان و مال کے تحفظ سے بڑھ کر کوئی ترجیح نہیں، قتل، ڈکیتی، راہزنی و دیگر جرائم کے سدباب کے لیے حکمت عملی بنائی جائے۔

انہوں نے کہا کہ امن و امان کی صورتحال کا خود جائزہ لے رہا ہوں، عوام کے تحفظ میں غفلت برتنے والے افسروں کو جواب دینا ہوگا، کارکردگی دکھانے والے افسران کی حوصلہ افزائی کی جائے گی۔

وزیر اعلیٰ کا کہنا تھا کہ امن و امان کے حوالے سے اجلاس منعقد کیے جائیں، پولیس سیاسی دباؤ کے بغیر فرائض سر انجام دے، زیرو ٹالرنس کی پالیسی کے تحت کارروائیاں کی جائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں