The news is by your side.

Advertisement

کامیاب جوان پروگرام کے تحت جلدی قرض کیسے حاصل کیا جاسکتا ہے؟

اسلام آباد : کامیاب جوان پروگرام کے تحت برسر روزگار نوجوانوں کی مجموعی تعداد 33ہزار653تک پہنچ گئی، عثمان ڈار نے کہا جس نوجوان کا بزنس پلان جتنا موثر اور واضح ہوگا اتنا ہی جلدی قرض ملے گا۔

تفصیلات کے مطابق کامیاب جوان پروگرام کی 15 روزہ کارکردگی رپورٹ جاری کردی، پروگرام کی 19 ستمبر سے 5 اکتوبر تک کی دو ہفتوں کی رپورٹ پیش کی گئی ہے۔

قرض کی فراہمی بڑھی ، روزگاراور کاروبارمیں اضافہ ہوگیا ، نوجوانوں میں 2 ہفتوں میں مزید2 ارب 60 کروڑ روپے کا قرض تقسیم کیا گیا، پروگرام کےتحت 2 ہفتوں میں 4 ہزار 203نوجوانوں کو نئی نوکریاں مل گئیں۔

پروگرام کے تحت برسر روزگار نوجوانوں کی مجموعی تعداد 33ہزار653تک پہنچ گئی ، 2 ہفتوں میں ایک ہزار 48افرادنےقرضہ اسکیم سے نیا کاروبار بھی شروع کیا، پروگرام نے 16ہزار48پاکستانیوں میں ابتک 21 ارب 60 کروڑ روپے تقسیم کیے

عثمان ڈار نے2 ہفتوں کی صوبائی موازنہ رپورٹ بھی جاری کردی ہے، رپورٹ میں پنجاب ،سندھ میں قرضہ اسکیم سےمستفید ہونے والوں کی تفصیلات کا ذکر کیا گیا ہے۔

موازنہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ 2 ہفتوں میں پنجاب میں 2ہزار572نوجوان نئے روزگارپرلگ گئے ، اس دوران صوبے میں 1 ارب 80 کروڑ کی رقم تقسیم کی گئی۔

سندھ میں 2 ہفتوں میں 928 نوجوانوں کو نوکریاں ملیں اور نوجوانوں میں 50کروڑ روپےتک قرض تقسیم کیاگیا۔

معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا ہے کہ نوجوانوں کوقومی دھارے میں شامل کرناحکومت کی پہلی ترجیح ہے، نوجوانوں کوکامیاب دیکھنا وزیر اعظم عمران خان کابھی دیرینہ خواب ہے، جس نوجوان کا بزنس پلان جتنا موثر اور واضح ہوگا اتناہی جلدی قرض ملے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں