The news is by your side.

Advertisement

پشتونخوا ملی عوامی پارٹی کے سینئر رہنما عثمان کاکڑ انتقال کرگئے

کراچی: پشتونخوا ملی عوامی پارٹی کےسابق سینیٹر عثمان کاکڑ انتقال کرگئے۔

خاندانی ذرائع کے مطابق پشتونخواہ میپ کےسابق سینیٹر عثمان کاکڑ کراچی میں انتقال کرگئے، عثمان کاکڑ تین روز قبل سرپرچوٹ لگنےسےشدیدزخمی ہوئےتھے جہاں آج زخموں کی تاب نہ لاتےہوئےچل بسے۔

ترجمان پی کے میپ نے بھی عثمان کاکڑ کے انتقال کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ حادثے کے نتیجے میں ان کے دماغ کی شریان پھٹ گئی تھی اور وہ کراچی کےنجی اسپتال میں زیرعلاج تھے۔

سابق سینیٹرعثمان کاکڑ کا تعلق بلوچستان کے ضلع قلعہ سیف اللہ سے تھا، عثمان خان کاکڑ پشتونخواملی عوامی پارٹی کے مرکزی سیکریٹری اور صوبائی صدر تھے۔

واضح رہے کہ تین روز قبل عثمان کاکڑ کو بلاول بھٹو زرداری کی ہدایت پر ایئر ایمبولینس کے زریعے کراچی کے نجی اسپتال منتقل کیا گیا تھا۔

سابق صدر آصف علی زرداری نے سابق سینیٹر عثمان کاکڑ کے انتقال پر اظہار افسوس کرتے ہوئے کہا ہے کہ سینیٹر عثمان کاکڑ بلوچستان کے عوام کے وکیل تھے،عثمان کاکڑ نے پارلیمان میں بلوچستان کے عوام کی نمائندگی کی ۔

وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے سابق سینیٹرعثمان کاکڑ کے انتقال پر اظہار افسوس کرتے ہوئےغمزدہ اہل خانہ سے ہمدردی و تعزیت کا اظہار کیا ہے۔

پشتونخوامیپ نے عثمان کاکڑ کے انتقال پر سات روزہ سوگ کا اعلان کیا ہے، پارٹی سیکرٹریٹ سے جاری بیان کے مطابق اس دوران تمام سیاسی سرگرمیاں معطل رہے گی۔

دوسری جانب مرحوم عثمان کاکڑ کی تدفین بدھ کو ان کے آبائی علاقے مسلم باغ میں ادا کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں