The news is by your side.

Advertisement

مریم نواز کی خبرسن کر لوگوں کی نیندیں اڑگئی ہیں، عظمیٰ بخاری

لاہور : مسلم لیگ ن کی رہنما عظمیٰ بخاری نے کہا حکومتی ترجمانو ! آج دیکھناعوام کی اپنےقائدسےمحبت کیاہوتی ہے، مریم نوازکی خبرسن کرلوگوں کی نیندیں اڑگئی ہیں، شاہ سےزیادہ شاہ کےوفادار بننے والوں کو عوام جانتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی رہنما عظمیٰ بخاری نے اپنے بیان میں کہا مریم نوازکی خبرسن کرلوگوں کی نیندیں اڑگئی ہیں، حکومتی ترجمانو ! آج دیکھناعوام کی اپنےقائدسےمحبت کیاہوتی ہے۔

عظمیٰ بخاری کا کہنا تھا شہبازگل عوام کوآپ کےیونیورسٹی ہراساں کیس کاپتہ چل گیا، جھوٹےترجمانوں کی بات کاعوام پراثرنہیں ہوتا، کٹھ پتلیوں کےلئے4 دن کی چاندنی پھراندھیری رات ہے ، شاہ سےزیادہ شاہ کےوفادار بننے والوں کو عوام جانتے ہیں۔

مزید پڑھیں : نواز شریف کو شایان شان طریقے سے جیل بھیجیں گے، عظمیٰ بخاری

گذشتہ روز ن لیگی رہنما عظمیٰ بخاری کا کہنا تھا آج بھی پاکستان کی سیاست نواز شریف کے گرد گھومتی ہے، نواز شریف قید کے حق دار نہیں، آئین کو توڑنے والے ڈکٹیٹر کو باہر جانے کی اجازت مل جاتی ہے، ملک کو ترقی دینے تین دفعہ کے وزیراعظم کو علاج کی اجازت تک نہیں ملتی۔

انھوں نے کہا تھا اپنے قائد کو شایان شان طریقے سے جیل میں بھیجیں گے، ظلم پھر ظلم ہے بڑھتا ہے تو مٹ جاتا ہے، کل تمام راستے کوٹ لکھپت کی طرف رواں دواں ہوں گے، کچھ فیصلے عدالتی کرتی ہیں اور عدالتوں کے کچھ فیصلوں پر تاریخ فیصلہ کرتی ہے۔

عظمیٰ بخاری کا کہنا تھا نواز شریف آج بھی ملکی سیاست کا محور ہیں، جیلیں اس طرح کے سیاسی رہنماؤں کو ہمیشہ کے لیے تاریخ میں امر کردیتی ہیں۔

خیال رہے علاج کیلئے ضمانت پر رہا ہونے والے نواز شریف اپنی چھ ہفتوں کی رہائی مکمل ہونے پر خود کو آج کوٹ لکھپت جیل حکام کے حوالے کریں گے،  سابق وزیراعظم کو لیگی کارکنان جلوس کی شکل میں ان کی رہائش گاہ سے جیل تک لے کر آئیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں