The news is by your side.

Advertisement

یومِ پاکستان، پاکستانی خاتون نےملکی پرچم آسمانوں میں لہرا دیا

جدہ : پاکستانی خاتون عظمیٰ طاہر  نے ایک اور اعزاز اپنے نام کرلیا،  یوم پاکستان کی مناسبت سے نیا انداز اپناتے ہوئے عظمیٰ طاہر  گائروکاپٹر کو دو ہزار فٹ کی بلندی پر اڑاتے ہوئے پاکستان کے پرچم کو تقریباً ایک گھنٹے تک فضا میں بلند رکھا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی جرآت و حوصلے میں پوری دنیا میں پہچانے جاتے ہیں اور اس خاصیت میں پاکستان کی خواتین بھی کم نہیں، ایسی ہی ایک جرآت مند پاکستانی پہلی خاتون نے اس بار پھر سے ایک انوکھا کارنامہ انجام دیا۔

پاکستان خاتون عظمی طاہر  نے  یوم پاکستان کے حوالے سے سعودی شہر جدہ میں گائرو کاپٹر کو2 ہزارفٹ کی بلندی پر لے گئیں  اور  تقریباً ایک گھنٹے تک قومی پرچم کو فضا میں بلند رکھا۔

یوم پاکستان کو اس انوکھے انداز میں منانے ، وطن سے اس بے لوث محبت کی پرواز میں ان کا ساتھ قاضی اجمل نے دیا اور بحیرہ احمر کی فضاؤں میں پاکستانی پرچم ، اپنی پوری آن، شان اور بان کے ساتھ لہراتا رہا۔


مزید پڑھیں : پاکستانی خاتون کا قائد اعظم کو خراج تحسین، سمندر کی گہرائی میں‌ پرچم لہرا دیا


اس سے قبل پاکستانی خاتون عظمی طاہر نے قائد اعظم کو یومِ ولادت کے موقع پر  انہیں انوکھے انداز میں خراج تحسین پیش کرتے ہوئے  اپنے دو ساتھیوں سمیت سمندر کی گہرائی میں پاکستان کا جھنڈا لہرا کر ریکارڈ قائم کیا تھا۔

خاتون ایک گھنٹے تک سبز ہلالی پرچم کو  ہاتھوں میں تھامے گہرے سمندر میں رہیں اور  انہوں نے پاکستان زندہ باد کا نعرہ بھی لگایا۔

خیال رہے کہ  23 مارچ یوم پاکستان بھرپورقومی جذبے منایا جاتا ہے اور دارالحکومت اسلام آباد میں مسلح افواج کی جانب سے شاندار مشترکہ پریڈ کا مظاہرہ  بھی کیا جاتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں