The news is by your side.

Advertisement

ویکسین شدہ اساتذہ اور بچوں کو ماسک پہننے کی ضرورت نہیں، نئی گائیڈ لائنز جاری

واشنگٹن: سینٹر فار ڈیزیز کنٹرول  نے  تعلیمی اداروں سے متعلق نئی گائیڈلائنز میں کہا گیا ہے کہ ویکسین شدہ اساتذہ اور بچوں کو ماسک پہننے کی ضرورت نہیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں سینٹر فار ڈیزیز کنٹرول نے تعلیمی اداروں کیلئے نئی گائیڈلائنز جاری کردی، جس میں کہا گیا ہے کہ ویکسین شدہ اساتذہ اور بچوں کوماسک پہننے کی ضرورت نہیں، امریکا میں 12سال کی عمرکے بچوں کو ویکسین دی جارہی ہے۔

سی ڈی سی کا کہنا تھا کہ گرمیوں کی چھٹیوں کےبعدامریکابھرکےاسکول کھولےجارہے ہیں، مخصوص بیماریاں کا شکار بچوں کوآن لائن اسکول کی سہولت ہو گی جبکہ اسکول میں بچوں کی ڈیسک کےدرمیان3فٹ فاصلہ رکھاجائے۔

سی ڈی سی گائیڈ لائنز پر امریکی ماہرین کا ملا جلا رد عمل سامنے آیا ، ماہرین نے کہا ہے کہ نئی ماسک گائیڈلائنزبچوں،والدین کیلئےپریشانی کا باعث ہیں ، 12سال کی عمرتک نہ پہنچنے والے بچے کیسے محفوظ ہوں گے، 12سال سے کم عمربچوں کی ابتک ویکسی نیشن نہیں کی گئی۔

اسکول کھولنے کے حوالے سے مختلف ریاستوں کے مختلف قوانین ہیں ، ورجینیا،کیلیفورنیانےتمام بچوں،اساتذہ کیلئےماسک ضروری قرار دیا گیا ہے جبکہ ایری  زونا، ٹیکساس اور آئیوامیں اسکول میں ماسک پہننے کی پابندی ختم کردی گئی ہے۔

ریاست ڈیٹرائٹ،فلاڈیلفیا کی اسکول میں ہرشخص کو ماسک پہننےکی ہدایت کی گئی ہے ، اس حوالے سے سی ڈی سی کا کہنا ہے کہ ریاستیں گائیڈ لائنز پر عمل درآمدکےفیصلےمیں خودمختارہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں