The news is by your side.

Advertisement

ویکسینیشن؛ کراچی والوں کو نئی سہولت فراہم کرنے کی تیاری

سندھ حکومت نے ویکسینیشن مراکز پر رش کو کم کرنے اور عوام کی سہولت کے لیے گھرگھر جا ‏کر ویکسینیشن کرنے کی تیاری شروع کر دی۔

ترجمان سندھ حکومت بیرسٹر مرتضیٰ وہاب نے کراچی میں موبائل ویکسینیشن سینٹر کا افتتاح ‏کرتے ہوئے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ کل سے ایک ضلع میں موبائل ویکسینیشن کا آغاز ہو جائے ‏گا۔

انہوں نے کہا کہ کوشش ہے کہ دیگر اضلاع میں بھی یہ سہولت فراہم کی جائے جس سے عوام کو ‏ویکسینیشن میں آسانی ہو گی۔

مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ یہ کیسےکہا جا سکتا ہےکہ سندھ حکومت ناکام ہوگئی میں خودویکسی ‏نیشن سینٹرز جا کر ماسک پہننےکاکہہ رہاہوں، کل میں جےپی ایم سی گیاانتظامیہ نےعوام کوماسک ‏اور سماجی فاصلےکاکہا۔

ان کا کہنا تھا کہ عوام جوک درجوک ویکسی نیشن سینٹرز میں آرہےہیں اور ویکسین لگوانے والوں ‏کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے۔

کراچی کے 6 اضلاع میں قائم ویکسینیشن سینٹرز کو 24 گھنٹے کھلے رکھنےکا نوٹیفکیشن جاری ‏کردیا، جس میں بتایا گیا ہے کہ ضلع جنوب میں خالق دینا ہال، جی پی ایم سی، لیاری جنرل اسپتال ‏میں چوبیس گھنٹے بغیر کسی وقفے کے ویکسین جاری رہے گی۔

نوٹی فکیشن کے مطابق ملیر ضلع میں سندھ گورنمنٹ اسپتال مراد میمن ، سندھ گورنمنٹ اسپتال ‏کورنگی 5، سعودآباد گورنمنٹ اسپتال میں24 گھنٹے ویکسین لگےگی ۔ محکمہ صحت کے مطابق ‏جناح اسپتال کرونا ویکسین سینٹر کو 24 گھنٹے کھولا جائے گا۔

محکمہ صحت کے پارلیمانی سیکریٹری قاسم سومرو نے بتایا کہ کراچی کے7اضلاع سمیت سندھ بھر ‏میں مزید 15کورونا ویکسین سینٹرز کھولےجارہے ہیں، ڈرائیو تھرو ویکسین سینٹرز کے لئے اقدامات ‏کررہے ہیں، حالیہ اضافے کے بعد کراچی میں 24گھنٹے فعال رہنےوالے کورونا ویکسین سینٹرز کی ‏تعداد 10ہوگئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں