تازہ ترین

جام شورو انڈس ہائی وے پر خوفناک حادثہ، 6 افراد جاں بحق

کراچی : جام شورو انڈس ہائی وے پر ٹریفک...

آئی ایم ایف اور پاکستان کے درمیان معاہدے پر امریکا کا ردعمل

واشنگٹن: امریکا نے عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف)...

مسلح افواج کو قوم کی حمایت حاصل ہے، آرمی چیف

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل عاصم منیر کا کہنا ہے...

ملت ایکسپریس واقعہ : خاتون کی موت کے حوالے سے ترجمان ریلویز کا اہم بیان آگیا

ترجمان ریلویز بابر رضا کا ملت ایکسپریس واقعے میں...

یوٹیوبر کو سرعام شہری سے پرینک کرنا مہنگا پڑ گیا، ویڈیو وائرل

یوٹیوب اور دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ’پرینک ویڈیوز‘پوسٹ کرنے کا رجحان عام ہو چکا ہے اور گاہے ایسی ویڈیو پوسٹ کی جاتی ہیں کہ لیکن بعض دفعہ مذاق کرنا مہنگا بھی پڑسکتا ہے۔

پرینک ویڈیوز کے اب ویب سائٹس اور سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر مخصوص حصے ہیں کیونکہ مشہور پرینک اسٹارز  عوامی مقامات پر ان عجیب و غریب اسٹنٹ کی ویڈیوز اور تصاویر شیئر کرکے سوشل میڈیا پر لوگوں کی توجہ حاصل کرتے ہیں۔

  اسی طرح آپ نے دیکھا ہوگا کہ سپر مارکیٹوں اور کھلے عوامی مقامات پر مذاق ایک بڑھتا ہوا رجحان بن گیا ہے جو تقریباً ہر روز انسٹاگرام ریلز، ٹک ٹاک اور دیگر پلیٹ فارمز پر دیکھا جاتا ہے۔ ویڈیوز میں عام طور پر پرینک کرنے والوں کی غیر مشکوک لوگوں کے ساتھ عجیب اور حیران کن حرکت دکھائے جاتے ہیں۔

لیکن غیر اسکرپٹڈ پرینک ویڈیوز کی بات یہ ہے کہ وہ ہمیشہ منصوبے کے مطابق نہیں ہوتے ہیں، بعض اوقات، وہ تباہ کن نتائج کا باعث بن سکتے ہیں، اس ویڈیو میں اسی طرح کی ایک پر یہاں ایک مذاق کی ایک مثال ہے جو غلط ہو گئی ہے۔

ایک یوٹیوبر کو مذاق کرنا اس وقت مہنگا پڑ گیا جب ایک شہری نے لائیو اسٹریم کے دروان اس پر بندوق تان لی۔

وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک یوٹیوبر نے لائیو اسٹریمنگ کے دروان ایک پرینک کیا، جس میں وہ سڑک کنارے شہریوں کی گاڑی پر پیٹرول ڈال رہا تھا۔

شیئر کیے گئے قلپ میں دیکھا جاسکتا ہے کہ جب وہ شہری کی گاڑی میں پیٹرول ڈالتا ہے تو شہری کو غصہ آجاتا ہے اور وہ اپنی بندوق نکال لیتا ہے۔

جیسے ہی مسلح شہری آگے بڑھتا ہے، پرینک کرنے والا اسے سمجھاتا ہے کہ اس نے جو مائع گاڑی پر ڈالا ہے وہ صرف پانی ہے، اس کے جواب میں مسلح شخص کہتا ہے کہ بہتر ہے کہ پانی ہی ہو ورنہ ابھی تم مارے جاتے۔

مسلح شہری نے کہا کہ تم میری گاڑی سے اس سے دور رہو،  میں ایسا نہیں کرنا چاہتا، تم ابھی تقریباً مرجاتے بیوقوف لڑکے۔

Comments

- Advertisement -