The news is by your side.

Advertisement

دفعہ 144 کی خلاف ورزی برداشت نہیں کی جائے گی، وزیراعلیٰ پنجاب

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی زیرصدارت اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ صوبے میں دفعہ 144 کی خلاف ورزی برداشت نہیں کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کی زیرصدارت خصوصی کمیٹی کا اجلاس ہوا جس میں صوبے میں کرونا وبا کی صورتحال،حفاظتی اقدامات کاجائزہ لیاگیا۔اجلاس میں متاثرہ مریضوں کےعلاج کے انتظامات کا بھی تفصیلی جائزہ لیاگیا۔

اجلاس میں متاثرہ مریضوں کے بہترین علاج کے لیے کاوشوں کو مزید تیز کرنے اور پنجاب میں لاک ڈاؤن پر سختی سے عملدرآمدیقینی بنانے پر اتفاق کیا گیا۔ وزیراعلیٰ کی زیر صدارت اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ کرونا کی وبا سے نمٹنے کے لیے اقدامات کو جاری رکھا جائے گا۔

سردار عثمان بزدار کی زیر صدارت خصوصی کمیٹی کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ صوبے میں دفعہ 144 کی خلاف ورزی برداشت نہیں کی جائے گی۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ روزانہ 3100 ٹیسٹ کرنے کی صلاحیت حاصل کرلی ہے،ٹیسٹنگ سہولت کی استعدادکار جلد 10ہزارتک بڑھائیں گے۔

سردار عثمان بزدار کا مزید کہنا تھا کہ کرونا سے متعلق 8 نئی لیبارٹریز بنا رہے ہیں،کمزور طبقے کو ریلیف کے لیے مالی امداد کے پروگرام کا آغاز ہوچکا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں