The news is by your side.

Advertisement

والد نے کمسن بچے کو ڈوبنے سے بچا لیا، ویڈیو وائرل

گھروں میں سوئمنگ پول کی موجودگی میں بچوں پر نظر رکھنا انتہائی ضروری ہوتا کیونکہ اچانک بچے کھیلتے ہوئے اس جانب جاتے ہوئے گر جاتے ہیں اور کسی کی نظر نہ پڑے تو وہ ڈوب جاتے ہیں۔

ایسا ہی ایک واقعہ امریکی ریاست کنساس میں پیش آیا جس میں والد نے چار سالہ آٹزم کے شکار بچے کو ڈوبنے سے بچا لیا جس کی ویڈیو نے سوشل میڈٰیا صارفین کے دل جیت لیے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ننھا زیویئر رِگنی اپنے گھر سے باہر لان میں نکلا اور کمپلیکس کے باڑ والے سوئمنگ پول میں جا پہنچا اور اس میں چھلانگ لگادی۔

جب زیویئر پانی سے باہر نکلنے کے لیے جدوجہد کر رہا تھا تو پڑوسی 12 سالہ میڈڈوکس ویسٹر ہاس اپنے والد ٹام کو خبردار کرنے کے لیے بھاگا اس کے بعد سابق لائف گارڈ ٹام ڈوبتے ہوئے بچے کو بچانے کے لیے بھاگا اور تالاب میں چھلانگ لگا دی۔

رپورٹ کے مطابق ٹام نے 15 سال قبل لائف گارڈ کے طور پر تربیت حاصل تھی انہوں نے زیویئر پر سی پی آر شروع کیا جو تین منٹ اور 22 سیکنڈ تک پانی کے اندر رہنے کے بعد نیلا ہو گیا تھا۔

ٹام نے بتایا کہ جب اس نے کھانسنا شروع کیا تو پانی اور ہر وہ چیز جس کے بارے میں جانتا تھا کہ یہ ایک اچھی علامت تھی اور مجھے صرف یہ احساس ہی نہیں تھا کہ مجھے اتنی دیر تک چلتے رہنا ہے۔

زوایر کی ماں الیکس نے آبدیدہ ہوتے ہوئے بتایا کہ وہ میرا سب سے اچھا دوست ہے میں نہیں جانتی کہ اگر اسے کچھ ہوجاتا تو میں اس کے بغیر کیا کرتی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں