The news is by your side.

Advertisement

ماہی گیر نے عجیب الخلقت سمندری مخلوق پکڑلی

ماسکو: دنیا بھر کے ماہی گیر ہر وقت غیر معمولی نظر آنے والی مخلوقات کو تلاش کرتے ہیں اور اب ماہی گیر کو روس میں ایک عجیب و غریب شکل کی سمندری مخلوق ملی جسے ‘فرینکن اسٹائن کی مچھلی’ کا نام دیا گیا ہے۔

ماہی گیر کی شناخت رومن فیڈورٹسوف کے نام سے ہوئی ہے جو روس کے شمال مغربی علاقے مرمانسک میں ایک ٹرالر پر کام کر رہے ہیں انہوں نے اپنی زندگی نامعلوم مخلوقات کی تلاش کے لیے وقف کر رکھی ہے۔

حال ہی میں اسے تقریباً پارباسی کیچ کے ساتھ ایک مچھلی ملی جس میں غیر معمولی پنکھ، ایک خوفناک بھوت والی آنکھ اور ایک دم دار دم تھی۔

رپورٹ کے مطابق یہ مچھلی یوں لگ رہی تھی جیسے اس کے پورے جسم کو ڈھانپنے والے منفرد نشانات کی وجہ سے اسے ایک ساتھ سلایا گیا ہو۔

Indiatimes

اس نے واضح طور پراسے ‘فرینکنسٹین کی مچھلی’ کہا۔ صارفین اس عجیب و غریب مچھلی کو دیکھ کر حیران رہ گئے ایک شخص نے لکھا: "میں اس چھوٹے آدمی کو اس پانی میں کچھ سال سے تلاش کررہا ہوں تم بہت خوش قسمت ہو، یہ شاندار ہے۔”

ایک اور شخص نے لکھا: "ارے! بھوت شارک، چوہا مچھلی، اسپوک فش، اور خرگوش مچھلی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے! میں اکثر ان کی تصویریں نہیں دیکھتا۔” دوسرے لوگ جدید جیکس کوسٹیو کی تعریف کر رہے تھے،
ایک نے مزید کہا ’مجھے ان حیرت انگیز مخلوقات کو دیکھنا اچھا لگتا ہے۔‘

Comments

یہ بھی پڑھیں