The news is by your side.

دلہن موٹرسائیکل چلا کر شادی میں پہنچ گئی، ویڈیو وائرل

بھارت میں شادی کی تقریبات کے دوران کچھ ایسے دلچسپ واقعات ہوتے ہیں جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوجاتی ہیں۔

حال ہی میں ہم نے دلہنوں کی بہت سی وائرل ویڈیوز دیکھی ہیں جو شادی کی انوکھی انٹریز کرتی ہیں چاہے وہ بالی ووڈ ڈانس پرفارمنس ہو یا پھر جے مالا پہنانے کا واقعہ ہو۔

ایسی ہی ایک اور ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے جس میں ایک خوبصورت دلہن کو موٹر سائیکل پر اپنی شادی کے مقام پر پہنچ کر روایتی اصولوں کو توڑتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

ویڈیو میں دلہن کو شادی کے لہنگے اور بھاری زیورات میں ملبوس رات کے وقت سڑک پر موٹرسائیکل کی سواری کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔

یہ ویڈیو میک اپ آرٹسٹ دیپالی کے ساتھ ساتھ دلہن ویشالی چودھری نے انسٹاگرام پر پوسٹ کی تھی جس کے کیپشن کے ساتھ لکھا ہے ‘جاتنی’۔

یہ ویڈیو وائرل ہو چکی ہے اور لوگوں نے اس دلہن کو دیکھنا پسند کیا۔ 6 اگست کو شیئر کی گئی اس ویڈیو کو 83,000 سے زیادہ لائکس اور کئی تبصرے مل چکے ہیں۔

ایک صارف نے گستاخی سے کہا، ’’کاش میں بھی آپ کے پیچھے بیٹھا ہوتا ہے۔‘‘ ایک اور نے تبصرہ کیا، "اپنے ثبوت کیا کی لڈکیا سب کچھ کر سکتی ہے چاہے تو ..اوہ کے بڑے پرستار۔”

تیسرے نے لکھا، "سچ کہتا ہوں.. میں آپ سے نظریں نہیں ہٹا سکتا۔ تم بہت خوبصورت لگ رہی ہو اور نظر میں جوان بھی۔” تاہم، کچھ دوسرے لوگوں نے اس کی حفاظت پر تشویش کا اظہار کیا اور کہا کہ اسے کم از کم ہیلمٹ استعمال کرنا چاہیے تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں