برمنگھم ٹیسٹ: کوہلی نے شاندار سنچری انوشکا کے نام کردی virat kohli
The news is by your side.

Advertisement

برمنگھم ٹیسٹ: کوہلی نے شاندار سنچری انوشکا کے نام کردی

برمنگھم: بھارتی کپتان ویرات کوہلی نے انگلینڈ کی سرزمین پر اپنی پہلی سنچری اہلیہ انوشکا شرما کے نام کردی، ویرات کوہلی نے 149 رنز کی اننگز کھیلی۔

تفصیلات کے مطابق بھارت اور انگلینڈ کے درمیان برمنگھم میں کھیلے جانے پہلے ٹیسٹ میچ میں بھارتی کپتان ویرات کوہلی کی سنچری نے اپنی ٹیم کو مشکلات سے نکالا اور منفرد انداز میں اس کا جشن بھی منایا۔

بھارتی کپتان ویرات کوہلی نے سنچری بنا کر اہلیہ انوشکا شرما کی طرف دیکھ کر شادی کی انگوٹھی اور چین کو چوما اور اہلیہ کی جانب بلا لہر کا جشن بھی منایا۔

واضح رہے کہ کوہلی کو سنچری میں انگلش فیلڈرز کی ناقص کارکردگی بھی پیش پیش رہی، کوہلی کے دو کیچز ڈراپ ہوئے جس کے سبب انگلش ٹیم پہلی اننگز میں صرف 13 رنز کی برتری حاصل کرسکی۔

ویرات کوہلی کی ٹیسٹ کرکٹ میں 22 ویں سنچری کے بعد اسٹینڈز میں موجود اداکارہ انوشکا شرما کیمرے کا محور بنی رہیں۔

بھارتی کپتان کا کہنا تھا کہ یہ ان کے کیرئئر کی دوسری بہترین اننگز ہیں، انہوں نے ایڈیلیڈ میں آسٹریلیا کے خلاف 141 رنز کی اننگز کو اپنی کیریئر کی بہترین ٹیسٹ اننگز قرار دیا۔

یاد رہے کہ برمنگھم ٹیسٹ میں انگلینڈ کی ٹیم نے بھارت کو جیت کے لیے 194 رنز کا ہدف دیا ہے، ہدف کے تعاقب میں بھارت اپنی تین وکٹیں گنوا بیٹھا ہے جب ویرات کوہلی کریز پر موجود ہیں۔

خیال رہے کہ ویرات کوہلی اور بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما اٹلی میں شادی کے بندھن میں بندھ گئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں