site
stats
کھیل

اسپاٹ فکسنگ کے مکمل خاتمے کیلئے مل کرکام کرنا ہوگا، وقاریونس

لاہور: پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کوچ وقار یونس نے کہا کہ کرکٹ سے اسپاٹ فکسنگ ابھی ختم نہیں ہوئی اس کے مکمل خاتمے کے لئے مل کر کام کرنا ہوگا، ورلڈ الیون اور سری لنکا کی آمد سے دیگر غیر ملکی کھلاڑیوں کو اعتماد ملا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پی سی بی آفس لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ وقار یونس کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل میں غیر ملکی کھلاڑیوں کی بھرپور شمولیت کے لئے پر امید ہیں۔

ورلڈ الیون اور سری لنکن ٹیم کی آمد کے سے پاکستان میں انٹر نیشنل کرکٹ کی بحالی کو مدد ملی ہے اور ان دونوں ایونٹس کی کامیابی سے دیگر ممالک کے کھلاڑیوں کا خوف دور ہوا ہے جو پاکستان میں انٹر نیشنل کرکٹ کے مستقبل کے لئے مثبت تبدیلی ہے۔


مزید پڑھیں: اسپاٹ فکسنگ‘ خالد لطیف پر بھی پانچ سال کی پابندی عائد


اسپاٹ فکسنگ سے متعلق وقار یونس کا کہنا تھا کہ اس سے کرکٹ کو بہت نقصان پہنچا ہے لیکن ابھی تک اس کا مکمل خاتمہ نہیں ہوسکا، جس کیلئے سب کو مل کر کام کرنے کی ضرورت ہے، انہوں نے کہ اس سلسلے میں وہ کرکٹر کی خصوصی مانٹیرنگ کریں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top