The news is by your side.

Advertisement

فاروق ستاربھائی یوم پاکستان کی خاطربہادرآباد آجائیں، وسیم اختر

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما اور میئر کراچی وسیم اختر نے کہا ہے کہ ایم کیو ایم کے دونوں دھڑوں کو مل جانا چاہیئے، فاروق بھائی یوم پاکستان کے دن کی خاطر بہادر آباد آجائیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے یوم پاکستان کے موقع پر مزارقائد پر حاضری کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ وسیم اختر نے کہا کہ وقت کی ضرورت ہے کہ ایم کیوایم کےدونوں دھڑوں کومل جاناچاہیئے۔

کراچی میں عالمی کرکٹ بحال ہورہی ہےفاروق ستار بھائی بھی تعلقات بحال کرلیں۔ ان کا کہنا تھا فاروق بھائی کو متعدد بار کہا ہے کہ آجائیں رابطہ کمیٹی آپ ہی کی ہے، فاروق بھائی کے نہ ماننے کے پیچھے نامعلوم وجوہات ہیں۔

ہمارے ووٹرز چاہتے ہیں کہ ایم کیو ایم کے دونوں دھڑے مل جائیں اورایم کیو ایم متحدہوئی تو2018 کے انتخابات میں کلین سوئپ کرینگے۔

مئیر کراچی وسیم اختر کا کہنا تھا ایم کیوایم پاکستان کو یکجا کرنے کی تمام تر ذمہ داری فاروق ستار پر ہے،وہ آکر ایم کیو ایم کی سربراہی کریں،ویسی ہی عزت دیں گے۔

ایک سوال کے جواب میں میئر کراچی کا کہنا تھا کہ کچرے کی صورتحال پراب تک اطمینان بخش صورتحال نہیں ہے،کچھ اضلاع میں کچرا جلانے والے کے ایم سی کے ورکرز نہیں ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں