The news is by your side.

Advertisement

پانی کے کنوئیں موت کا گڑھا بن گئے، تصاویر وائرل

الجزائر : مراکش میں پانچ سالہ بچے ریان کی افسوسناک موت کے بعد الجزائر میں سوشل میڈیا کے صارفین نے غیرآباد اور  پرخطر کنوؤں کوبند کرنے کے لیے سوشل میڈیا پرمہم شروع کی ہے جہاں بھی پرخطر کنواں ہو وہ اسے بند کرادے ہیش ٹیگ بن گیا۔

سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق الجزائر میں کئی علاقوں میں جگہ جگہ کنویں کھلے ہوئے ہیں، مذکورہ کنوئیں کاشتکاروں نے پانی کے بحران سے نمٹنے کے لیے کھودے ہوئے ہیں جو موت کے گڑھے بن گئے۔

متعلقہ اداروں کی جانب سے کنوؤں کے خطرات سے عوام کو بچانے کے لیے کوئی اص اقدامات نہیں کیا جارہے جس کی وجہ سے اکثر سانحات رونما ہورہے ہیں۔

مراکشی بچے کے المیے کے تناظر میں الجزائر کے مشرقی صوبے المسیلہ کے حکام نے کاشتکاروں اور کنوؤں سے پانی نکالنے والوں کو ہدایت دی ہے کہ وہ کسی المیے سے بچنے کے لیے کنویں بند کردیں۔

الجزائرمیں سوشل میڈیا صارفین نے مطالبہ کیا ہے کہ مراکش کے المیے سے بچنے کے لیے غیرمنظم کنوؤں کے خطرات کا سدباب کیا جائے خود الجزائر میں بھی تین برس قبل مراکش جیسا واقعہ پیش آچکا ہے۔

متعددعرب ملکوں نےغیر محفوظ اورغیر منظم کنوؤں کے خطرات سے بچنے کے لیے کئی اقدامات کیے ہیں۔

سعودی وزارت ماحولیات و پانی و زراعت اب تک 2450 غیر آباد کنویں بند کراچکی ہے۔ سعودی وزارت ماحولیات و پانی و زراعت نے اس حوالے سے ایک فون نمبر مختص کیا ہے جس پر مقامی شہری غیر آباد کنوؤں کے حوالے سے رپورٹ کرسکتے ہیں۔

مزید پڑھیں : پانچ دن کا ریسکیو آپریشن مراکشی بچے کی دردناک موت کی خبر پر ختم (ویڈیوز)

یاد رہے کہ مراکش میں ایک کنویں میں گزشتہ چار روز سے پھنسا ہوا ایک پانچ سالہ بچہ امدادی حکام کی کوششوں کے باوجود ہلاک ہوگیا ہے۔

ریان نامی اس بچے کو کنویں سے نکالنے کی کوششوں پرسب کی توجہ مرکوز تھی اور سینکڑوں لوگ اس کنویں پر پہنچ گئے تھے اور ہزاروں لوگ انٹرنیٹ پر اس حوالے سے لمحہ بہ لمحہ خبریں پڑھ رہے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں