ڈبلیو بی بائی ہیمانی: وسیم بادامی نے اسکن کیئر پراڈکٹس متعارف کرادیں -
The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو بی بائی ہیمانی: وسیم بادامی نے اسکن کیئر پراڈکٹس متعارف کرادیں

کراچی: اے آر وائی نیوز کے اینکر وسیم بادامی نے صحت مند رہنے کے لیے ہربل مصنوعات پر مبنی اپنا برانڈ ’ڈبلیو بی بائے ہیمانی‘ لانچ کردیا۔ وسیم کہتے ہیں کہ ہمارا مقصد عوام کو صحت مند اور خوبصورت طرزِ زندگی کی فراہمی ہے۔

وسیم بادامی کے برانڈ کی افتتاحی تقریب میں گورنر سندھ محمد زبیر‘ آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ‘ مئیر کراچی وسیم اختر، ایم کیو ایم پاکستان کے رٍہنما فاروق ستار سمیت مختلف سیاسی شخصیات‘ تاجررہنما اور مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والی شخصیات نے بھی شرکت کی۔

اس موقع پر اینکر وسیم بادامی کہتے ہیں کہ ہربل برانڈ کی لانچنگ لوگوں کو صحت مند اورخوبصورت طرز زندگی کی فراہمی ہے‘ دیگر مصنوعات کے نقصانات بے پناہ ہیں لہذا بہتری اسی میں ہے کہ اپنی اسکن کا خیال رکھنے کے لیے ہربل مصنوعات استعمال کی جائیں۔

انہوں نے کہا کہ ہیمانی گروپ کا انتخاب اس لیے کیا ہے کہ میں جانتا ہوں کہ یہاں سے ہمیں خالص ترین اشیا ملیں گی جن سے ہمارے صارفین کو کسی قسم کا نقصان نہیں ہوگا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ دنیا بھر میں ہربل مصںوعات کی مانگ بڑھ گئی ہے اور اب پاکستان میں بھی اس کا رحجان تیزی سے بڑھ رہا ہے اور ہم چاہتے ہیں کہ ہمارے صارفین اس حوالے سے دھوکہ نہ کھائیں اور معیاری اسکن کیئر پراڈکس ہی استعمال کریں۔

تقریب میں وسیم بادامی نے جنید جمشید اور امجد صابری کو خراج تحسین بھی پیش کیا‘ جنید جمشید کو یاد کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ’’ میں بتا نہیں سکتا کہ اس پراڈکٹ کی لانچنگ کے پیچھے ان کا کتنا بڑا ہاتھ ہے‘ اس کی لانچنگ میں ان کا کردار ایک دو نہیں بلکہ سو فیصد ہے۔

ڈبلیو بی بائی ہیمانی نامی یہ پروڈکٹس آج سے آن لائن دستیاب ہیں، اورجلد ہی کراچی کے اوشیئن مال اورلکی ون مال میں ان کا اسٹاک فراہم کردیا جائے گا۔ عنقریب پورے ملک کے ساتھ ساتھ بیرون ملک بھی یہ پروڈکٹس دستیاب ہوں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں