وزیر اعظم کا پراثر خطاب، پاکستانی نژاد امریکی ڈاکٹر کا وطن واپسی کا اعلان
The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کا پراثر خطاب، پاکستانی نژاد امریکی ڈاکٹر کا وطن واپسی کا اعلان

واشنگٹن: نومنتخب وزیر اعظم عمران خان کے خطاب سے متاثر ہوکر پاکستانی نژاد امریکی ڈاکٹر عمران نے وطن واپسی کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق امریکی نژاد پاکستانی ڈاکٹر عمران نے اپنے جاری کردہ ویڈیو بیان میں کہا ہے کہ انہوں نے عمران خان کی تقریر کے بعد پاکستان واپس جانے کا فیصلہ کیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ امریکا میں اپنا گھر اور جائیداد بیچ کر پیسہ پاکستان لے جارہا ہوں، اہلیہ بھی ڈاکٹر ہیں، انہیں بھی نوکری سے استعفیٰ دینےکا کہہ دیا ہے۔

عمران کا کہنا تھا کہ وہ دس سال سے امریکا میں مقیم ہیں لیکن عمران خان نے جب کہا کہ ملک کی ترقی میں اوورسیز پاکستانی بھی حصہ لیں اس کے بعد میں نے وطن واپسی کا فیصلہ کیا۔

منی لانڈرنگ سے باہر گیا پیسہ واپس لانے کیلیے ٹاسک فورس بنائیں گے، عمران خان

ان کا مزید کہنا تھا کہ اب ہم پاکستان جا کر اپنے ملک کی خدمت کریں گے، تمام جائیدادیں بیچ کر پیسہ پاکستان لارہا ہوں، اب اپنے ملک میں رہیں گے اور اس کی ترقی کے لیے بڑھ چڑھ کر حصہ لیں گے۔

واضح رہے کہ آج قوم سے اپنے پہلے خطاب میں وزیرِ اعظم عمران خان نے معیشت اور سیاحت کے شعبوں کی بہتری کے لیے واضح اور بڑے اقدامات کرنے کا اعلان کیا ہے۔

قوم سے خطاب میں انھوں نے کہا کہ ایکسپورٹ انڈسٹری کی بھرپور مدد کریں گے، سرمایہ کاروں کے لیے وَن ونڈو آپریشن شروع کرنے اور سرمایہ کاری میں اضافے کے لیے ان کی تمام مشکلات کو دور کریں گے، جب تک اقتدار میں ہوں کوئی کاروبار نہیں کروں گا، منی لانڈرنگ سے باہر گیا پیسہ واپس لانے کیلیے ٹاسک فورس بنائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں