The news is by your side.

Advertisement

ہم منتخب شدہ 29کھلاڑیوں میں سے ہی 2 اسکواڈز بنائیں گے: مصباح الحق

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے ہیڈکوچ اور چیف سلیکٹر مصباح الحق نے کہا ہے کہ ہم نے منتخب شدہ 29کھلاڑیوں میں سے ہی ٹیسٹ اور ٹی ٹوئنٹی سیزیز کے لیے 2 اسکواڈز بنانے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان نے دورہ انگلینڈ کے لیے 29 رکنی اسکواڈ کا اعلان کردیا ہے تاہم ان میں مزید دو اسکواڈز تیار کیے جائیں گے جو انگلش کھلاڑیوں کے خلاف ٹیسٹ اور ٹی ٹوئنٹی سیزیر میں ٹکرائیں گے۔

مصباح الحق کا ویڈیو کانفرنس کرتے ہوئے کہنا تھا کہ کروناقوانین کی وجہ سے زیادہ کھلاڑیوں کا انتخاب کیا ہے، ہم نے مستقبل دیکھتے ہوئےکھلاڑیوں کا انتخاب کیا، کوشش ہے انگلینڈ میں دو اسکواڈز بن جائیں، نوجوانوں کو موقع ملے، ضرورت پر پریکٹس اور ٹیسٹ میچز کے لیے وہاب ریاض دستیاب ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ اسکواڈ میں فوادعالم ہے تو اس کا مطلب ہے وہ کھیلنے کا اہل ہے، مستقبل کے لیے بھی نوجوانوں کو شامل کیا ہے، مشکل حالات میں کرکٹ ہوگی، وہاب ریاض کو پریکٹس میچ کھلائیں گے۔

پاکستان نے دورہ انگلینڈ کے لیے 29رکنی اسکواڈ کا اعلان کردیا

ہیڈ کوچ نے بتایا کہ سہیل خان کو ریڈبال کرکٹ کی وجہ سے منتخب کیا گیا ہے، سہیل خان کا انگلینڈ میں ماضی کا ریکارڈ بہتر ہے، امید ہے کھلاڑی انگلینڈ کے خلاف بہترین پرفارمنس دیں گے، کافی کھلاڑی انگلینڈ میں پرفارم کرچکے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ حیدرعلی انڈر19، ایمرجنگ، فرسٹ کلاس کرکٹ میں پرفارم کرتے آرہے ہیں، حیدرعلی نے اپنے آپ کو تمام فارمیٹس میں ثابت کیا ہے۔ خیال رہے کہ پاکستان نے دورہ انگلینڈ کے لیے 29رکنی اسکواڈ کا اعلان کردیا، حسن علی فٹنس، محمدعامر اور حارث سہیل مصروفیت کی وجہ سے اسکواڈ کا حصہ نہیں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں