The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں رواں ہفتے ہیٹ اسٹروک کا خطرہ، محکمہ موسمیات کی وارننگ

کراچی: محکمہ موسمیات نے شہریوں کو وارننگ دیتے ہوئے کہا ہے کہ رواں ہفتے کراچی میں شدید گرمی پڑے گی جبکہ گرم ہواؤں کے سبب ہیٹ اسٹروک کا بھی خدشہ ہے، جس کا پارہ 40 سینٹی گریڈ تک جانےکا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ رواں ہفتے پورے ملک میں موسم خشک اور گرم رہے گا، جبکہ پارہ معمول سے بڑھ کر ریکارڈ کیے جانے کا امکان ہے، جس کے بعد گرمی کا پارہ 44 ڈگری تک محسوس کی جائے گی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق شہر میں شدید گرمی بڑھنے کے سبب ہیٹ اسٹروک کا بھی خطرہ ہے جس کے لیے شہریوں کو احتیاطی تدابیر اپنانا ہوں گی۔

ہیٹ اسٹروک سے جاں بحق ہونے والے 60 سے 65 فیصد افراد بھکاری، ہیروئنچی ہیں: ہیلتھ منسٹرسندھ

دوسری جانب شہری حکومت کی جانب سے بھی ہیٹ اسٹروک سے بچنے کے لیے اقدامات کیے جارہے ہیں، کراچی میٹرو پولیٹن کارپوریشن (کے ایم سی) نے سرکاری اسپتال کو ہیٹ اسٹروک سے بچنے کے لیے ممکنہ اقدامات کرنے کی ہدایت کی ہے۔

خیال رہے کہ شہر میں 2015 کی ہیٹ اسٹروک سے تقریباً 1400 افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے تھے، جاں بحق ہونے والوں میں بچے، بوڑھے اور عورتیں بھی شامل تھیں۔

کراچی سمیت صوبے بھر میں گرمی کی لہر، ہلاکتوں کی تعداد1400 سے تجاوز کرگئی

یاد رہے کہ ماضی میں ہیٹ اسٹروک سے شہریوں کو بچانے کے لیے پاک افواج سمیت ملک کی مختلف سماجی تنظیموں نے بھی اپنا کردار بھرپور انداز میں ادا کیا، اس موقع پر مختلف تعلیمی اداروں کے طالب علم بھی متاثرہ افراد کو پانے پلانے اور انہیں بروقت سہولیات فراہم کرنے میں پیش پیش تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں