The news is by your side.

Advertisement

شیلڈون کوٹریل وکٹ لینے کے بعد ’سلیوٹ‘ کیوں کرتے ہیں، وجہ سامنے آگئی

لندن: آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 کے سنسنی خیز مقابلے جاری ہیں جہاں ٹیمیں سر دھڑ کی بازی لگا کر ایک دوسرے پر سبقت لے جانے کے لیے سرگرداں ہیں وہیں آف دی فیلڈ چیزیں بھی مقبول ہورہی ہیں جس میں ویسٹ انڈین فاسٹ بولر شیلڈون کوٹریل کا وکٹ لینے کے بعد جشن منانے کا انداز سرفہرست ہے۔

بائیں ہاتھ کے ویسٹ انڈین فاسٹ بولر کوٹریل جب وکٹ لینے ہیں تو کچھ دیر چلنے کے بعد آرمی کی طرح سلیوٹ کرتے ہوئے دکھائی دیتے ہیں، کوٹریل کا سلیوٹ اسٹائل کو کمنٹینر ہی نہیں برطانیہ میں ورلڈ کپ کے مداح نے کاپی کیا جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا۔

شیلڈون کوٹریل جمیکا ڈیفنس فورس کا حصہ ہیں اور ان کا وکٹ لینے کے بعد جشن منانے کا انداز ٹریڈ مارک بن چکا ہے۔

ویسٹ انڈیز کو گزشتہ میچ میں نیوزی لینڈ سے 5 رنز سے شکست ہوئی تھی لیکن میچ میں کوٹریل نے 58 رنز دے کر 4 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی تھی۔

برطانوی خبررساں ادارے کے گفتگو کرتے ہوئے شیلڈون کوٹریل کا کہنا تھا کہ میں میرا ملٹری اسٹائل میں سلیوٹ کرنا پروفیشن کا حصہ ہے، میں ایک فوجی ہوں، جمیکا ڈٰیفنس فورس کی عزت کرتا ہوں اس لیے یہ انداز اپنایا ہے۔

کوٹریل کا کہنا تھا کہ میں جب آرمی میں ٹریننگ کررہا تھا تو 6 ماہ تک آرمی اسٹائل میں سلیوٹ کی پریکٹس کی تھی۔

برطانیہ میں کرکٹ کے مداح نوجوان لڑکے لڑکیاں بھی کوٹریل کا سلیوٹ کاپی کرتے ہوئے نظر آرہے ہیں جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا۔

واضح رہے کہ یہ پہلی بار نہیں ہے کہ ویسٹ انڈین کھلاڑیوں کا جشن منانے کا انداز مقبول ہوا ہے اس سے قبل 2012 میں ویسٹ انڈین ٹیم ٹی ٹوینٹی کی ورلڈ چیمپئن بنی تھی تب ان کی ٹیم کا چیمپئن ڈانس مقبول ہوا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں