The news is by your side.

واٹس ایپ کی صارفین کے لیے ایک اور سہولت متعارف

دنیا بھر میں مقبول میسجنگ ایپلی کیشن واٹس ایپ نے اپنے صارفین کے لیے ایک اور سہولت متعارف کروا دی، صارفین اب 2 جی بی تک کا ڈیٹا بھی واٹس ایپ پر بھیج سکیں گے۔

واٹس ایپ میں ہونے والے تبدیلیوں پر نظر رکھنے والی ٹیک ویب سائٹ وے بیٹا انفو کے مطابق واٹس ایپ نے ایک بار پھر استعمال کنندگان کی اہم پریشانی کو مد نظر رکھتے ہوئے بہترین فیچر پیش کردیا ہے جس کی بدولت اب صارفین دو گیگا بائٹس تک کا ڈیٹا منتقل کرنے کے اہل ہوگئے ہیں۔

اس فیچر کی مدد سے استعمال کنندگان ایک فون سے دوسرے فون تک 2 جی بی کی گنجائش کی حامل تصاویر، ویڈیوز، دستاویزات اور دیگر فائلز بھیج اور وصول کرسکتے ہیں۔

واٹس ایپ کے اس نئے فیچر نے بڑی آرگنائزیشنز اور ذرائع ابلاغ کے اداروں کا اہم مسئلہ بھی حل کردیا ہے کیوں کہ اس سے قبل واٹس ایپ کے ذریعے اتنی بڑی فائل کو بھیجنا ممکن نہیں تھا اور صارفین محض 100 میگا بائٹ تک کی فائل بھیجنے کے اہل تھے۔

رپورٹ کے مطابق ابتدائی طور پر یہ سہولت امریکا اور یورپ کے کچھ بیٹا صارفین کو دی گئی ہے، تاہم امریکا کے علاوہ یورپ اور کینیڈا کے کچھ صارفین بھی اس فیچر سے مستفید ہورہے ہیں۔

واٹس ایپ انتظامیہ کے مطابق یہ فیچر بیک وقت اینڈرائیڈ اور آئی اوایس دونوں آپریٹنگ سسٹم کے لیے جاری کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ اتنی بڑی فائل کو بھیجنے کی سہولت ابھی تک صرف واٹس ایپ میں ہی دی گئی ہے کیوں کہ امریکی ٹیکنالوجی جائنٹ گوگل کی جی میل بھی 25 جی بی گنجائش تک کی فائل کو سپورٹ کرتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں