The news is by your side.

Advertisement

شادی کب کریں گی؟ اداکارہ انمول بلوچ نے بتادیا

کراچی: شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ انمول بلوچ کا کہنا ہے کہ شادی ضرور کروں گی لیکن ابھی نہیں، ابھی کچھ کرنا چاہتی ہوں جب کوئی ایسا شخص ملے گا جس سے میری فیملی اور مجھے لگے کہ اس کے ساتھ زندگی گزاری جاسکتی ہے تو شادی کرلوں گی۔

پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ انمول بلوچ نے اے آر وائی ڈٰیجیٹل کے پروگرام ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں شرکت کی اور میزبان ندا یاسر کی جانب سے پوچھے گئے مختلف سوالات کے جوابات دئیے۔

شادی سے متعلق سوال پر انمول بلوچ نے کہا کہ شادی ضرور کروں گی لیکن ابھی کام پر توجہ دے رہی ہوں، لڑکے والوں کی جانب سے جہیز مانگا جائے گا تو اس شخص سے شادی نہیں کروں گی جو جہیز نہیں مانگے گا اس سے شادی کروں گی۔

اداکارہ نے کہا کہ اگر میں اور والدین اپنی خوشی سے جو دینا چاہیں دے سکتے ہیں، شوق ہے کہ اچھی شادی ہو، مہمان آئیں، ہلہ گلہ کریں، یہ چھوٹی چھوٹی خوشیاں بہت وقت کے بعد ملتی ہیں۔

انمول بلوچ نے بتایا کہ انہیں ڈرامہ انڈسٹری میں آئے ڈھائی سال کا عرصہ بیت چکا ہے، ڈراموں میں کم کام کرنے کی وجہ یہ ہے کہ میں چاہتی ہوں کم کام کروں لیکن اچھا کروں۔

دوسری جانب اداکارہ مشعل خان کا کہنا تھا کہ میں اپنی شادی میں ڈھولکی نہیں کروں گی ان چیزوں پر یقین نہیں رکھتی جبکہ انمول بلوچ کا کہنا تھا کہ اگر شادی میں ڈھولکی نہیں ہوئی تو میری والدہ نہیں مانیں گی وہ کہیں گی کہ اس سے اچھا ہے گھر پر ہی بیٹھی رہو۔

واضح رہے کہ اداکارہ انمول بلوچ اور مشعل خان اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامے ’خواب نگر کی شہزادی‘ میں مرکزی کردار ادا کررہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں