The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ایچ او اور یونیسف کی پاکستانیوں سےعید پر محتاط رویہ اپنانے کی اپیل

اسلام آباد : ڈبلیو ایچ اواور یونیسف کی پاکستانیوں سےعید پر محتاط رویہ اپنانے کی اپیل کرتے ہوئے کہا پاکستان کورونا کے خلاف جنگ کے اہم ترین مرحلے پر ہے، کورونا کے خلاف جنگ میں عمران خان کے ردعمل کو سراہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق عالمی ادارہ صحت، یونیسیف اورحکومت پاکستان کااعلی سطح آن لائن اجلاس ہوا، اجلاس کی صدارت معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا نے کی۔

ڈبلیو ایچ اواوریونیسف کی پاکستانیوں سےعیدپرمحتاط رویہ اپنانےکی اپیل کردی، ڈبلیو ایچ او اور یونیسف نے کہا کہ کورونا کا پھیلاؤ روکنے کے لیے ایس اوپیزپرعمل ناگزیرہے، پاکستانی عید پر کورونا ایس اوپیز پر سختی سے عمل کریں۔

معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا نے کہا ہے کہ شہری خوداورپیاروں کوکوروناسےبچانےکےلیےکرداراداکریں ، ایس اوپیز پر عملدرآمد سے صورتحال کو عیدالفطر سے بہتر بنانا ہے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ پاکستان وبائی صورتِحال سےجنگ کےاہم مرحلےپرہے، کوروناکیسزکی تعدادمیں بہت حدتک کمی ہو چکی ہے، موجودہ حالات میں غفلت وکاہلی کے متحمل نہیں ہوسکتے، عید الفطرکےایام سےبہت کچھ سیکھنے کو ملا تھا، کورونا سے نظام زندگی وشعبہ صحت شدید متاثر ہوا ہے۔

نمائندہ یونیسف عائدہ گرما نے کہا کہ پاکستان کورونا کے خلاف جنگ کےاہم ترین مرحلےپرہے، یونیسیف کوروناکےخلاف جنگ میں پاکستان کا اہم شراکت دار ہے، کورونا کے خلاف جنگ میں ہیلتھ کیئرورکرز ہر اول دستہ ہیں ، شہری ایس اوپیزپر عمل سے زندگیاں محفوظ بنا سکتے ہیں۔

نمائندہ ڈبلیوایچ او ڈاکٹر پالیشا گورنارتھنا کا کہنا تھا کورونا سے متعلق پاکستان کی کاوشیں لائق تحسین ہیں، ڈبلیوایچ او کورونا پر پاکستانی اقدامات کو سراہتا ہے، پاکستان میں صحت کی ضروری خدمات کی فراہمی کا ازسر نوآغاز ہوگیا ہے۔

ڈاکٹرپالیشا گورنارتھنا نے مزید کہا کہ ڈبلیو ایچ او، یونیسیف شعبہ صحت میں پاکستان کے شانہ بشانہ ہیں، پاکستان کےمخصوص اضلاع میں پولیومہم کا ازسرنو آغاز ہوگیا ہے، ڈبلیو ایچ اوکورونا کے خلاف جنگ میں عمران خان کے ردعمل کو سراہتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں