The news is by your side.

Advertisement

2019 میں ٹینس کی دنیا پر کس نے حکمرانی کی؟

لاہور: اونچ نیچ اور چیلنجز کے باوجود سال 2019 نوواک جوکووچ کے لیے مثبت ثابت ہوا، رواں سال ٹینس کی دنیا پر سربیا کے جوکووچ نے حکمرانی کی، جبکہ اسپین کے رافیل نڈال نے سال کا اختتام پہلی پوزیشن پر کیا۔

تفصیلات کے مطابق نوواک جوکووچ نے سال کا آغاز آسٹریلین اوپن کی فتح کے ساتھ کیا، فائنل میں جوکووچ کا مقابلہ بائیں ہاتھ کے سپر اسٹار رافیل نڈال سے تھا، سرب کھلاڑی کو چیمپئن بننے کے لیے زیادہ مزاحمت کا سامنا نہیں کرنا پڑا۔

جوکووچ نے اسٹریٹ سیٹس میں نڈال کو زیر کیا اور سال کا پہلا گرینڈ سلم جیت لیا۔ سال کے دوسرے گرینڈ سلم فرنچ اوپن میں میں کلے کورٹ کنگ نڈال نے اپنی حکمرانی ثابت کردی، نڈال نے ٹائٹل معرکے میں ڈومینک تھیم کو 4 سیٹ کے مقابلے میں زیر کیا۔

نوواک جوکووچ سے ٹینس کی حکمرانی چھن گئی

سال کے تیسرے گرینڈ سلم ومبلڈن میں جیت سوئس ٹینس اسٹار راجرفیڈرر کے دروازے پر دستک دے کر لوٹ گئی۔ فیڈرر کا 21 گرینڈ سلم جیتنے کا خواب شرمندہ تعبیر نہ ہوسکا۔ فائنل میں روایتی حریف نوواک جوکووچ نے اعصاب شکن مقابلے کے بعد زیر کردیا۔

سال کا اختتام اسپین کے رافیل نڈال نے کامیابی کے ساتھ کیا۔ یو ایس اوپن کی کامیابی سے نڈال کے گرینڈ سلم کی تعداد 19 ہوگئی۔ اسپینش کھلاڑی نے ٹائٹل کے ساتھ ساتھ نمبر ایک رینکنگ بھی اپنے نام کرلی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں