The news is by your side.

Advertisement

ہیکرز نے ایلون مسک کو دھمکی کیوں دی؟

نیویارک: الیکٹرک گاڑیوں کی امریکی کمپنی ٹیسلا کے مالک ایلون مسک کو ہیکرز نے دھمکیاں دی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اپنے ایک ٹویٹ سے ڈیجیٹل کرنسی کے شئیرز اٹھانے اور گرانے والے سرمایہ دار ایلون مسک کو ہیکرز نے دھمکیاں دی ہیں کہ بٹ کوائن کی ویلیو گرانے اور اٹھانے کے کھیل میں کیا صرف آپ ہی اسمارٹ ہیں، لیکن اب آپ کو ہمارا سامنا کرنا ہوگا۔

اینانیمس (نامعلوم) کے نام سے ہیکرز کے اس گروپ نے اپنے پیغام میں ایلون مسک کی کرپٹو کرنسی پر اجارہ داری کو عام شہریوں کی تضحیک کے مترادف قرار دیا، ہیکرز کا کہنا ہے کہ لاکھوں افراد اپنی زندگی کو بہتر بنانے کے لیے کرپٹو کرنسی میں سرمایہ کاری کر کے رسک لے رہے ہیں، لیکن آپ کی ٹویٹس ان افرد کے لیے توہین آمیز ہوتی ہیں۔

ہیکرز کا یہ پیغام ملنے کے 20 منٹ بعد ہی اسپیس ایکس کے بانی نے ایک ٹوئٹ میں کہا کہ جس سے نفرت ہے اسے ختم کرنے کی بجائے جس سے محبت ہے اسے بچانے کی کوشش کرو۔

بٹ کوائن، ایلون مسک نے بڑی پیش گوئی کردی

خیال رہے کہ ہیکرز نے ایلون مسک کے کمپنیوں کو نشانہ بنانے کی دھمکی ہے، ہیکرز نے ان سے کہا ہے کہ کئی برس سے آپ ارب پتی طبقے میں پسندیدہ ساکھ سے لطف اندوز ہو رہے ہیں، اور اس کی وجہ صرف یہ ہے کہ ہم میں سے بہت لوگ الیکٹرک کاروں اور خلا میں جانے کی جستجو رکھتے ہیں، اور آپ نے اس کا فائدہ بھی اٹھایا۔

ہیکرز نے ایلون مسک کی شخصیت پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ اب ان میں ایک ایسا امیر آدمی نظر آتا ہے جو توجہ حاصل کرنے کے لیے کچھ بھی کر سکتا ہے۔

ارب پتی ایلون مسک اور مریخ پر حکومت کرنے والے افسانوی کردار ’ایلون‘ میں حیرت انگیز مشابہت

گزشتہ ماہ سے ایلون مسک نے ایک بار پھر اپنے ٹوئٹ کے ذریعے کرپٹو کرنسی کی مارکیٹ کو ہلا کر رکھا ہوا ہے، انھوں نے ٹوئٹ کیا تھا کہ ان کی کمپنی تمام بٹ کوائنز فروخت کر سکتی ہے، اس ٹوئٹ کے بعد بٹ کوائن 10 فی صد نیچے آ گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں