The news is by your side.

Advertisement

سر کیوں چکراتا ہے؟ وجوہات اور علاج کیا ہے؟ جانیے

ہوائی جہاز بس یا ریل میں سفر کرتے ہوئے یا کچھ دیر بیٹھنے کے بعد کھڑے ہونے پر یا کسی گھومتی ہوئی چیز کا تصور کرنے سے عموماً سر چکرانے لگتا ہے۔

بعض اوقات یوں لگتا ہے جیسے زمین نیچے دھنس رہی ہے اور کبھی کبھی مریض محسوس کرتا ہے کہ وہ اگلے لمحے زمین پر گرجائے گا جھولے میں جھولنے سے دل گھٹنے لگتا ہے۔

ہر عمل کا کوئی نہ کوئی ردعمل ہوتا ہے اور ہمارے جسم میں ہونے والی کوئی بھی تبدیلی یا تکلیف کسی بڑی وجہ کا پیش خیمہ ہوتی ہے جس کے لئے علاج کی ضرورت پیش آتی ہے اگر بروقت علاج نہ کیا جائے تو چھوٹے چھوٹے مسائل آگے جاکر بڑی پریشانی کا باعث بن جاتے ہیں۔

Feeling dizzy when you stand up? Simple muscle techniques can effectively manage symptoms of initial orthostatic hypotension

یہ ایک عام مسئلہ ہے مگر اس کے بارے میں زیادہ معلومات موجود نہیں مگر اب ماہرین نے اس کی روک تھام کے لیے دو آسان طریقے بتائے ہیں۔

طبی جریدے ہارٹ ردہم میں شائع تحقیق میں بتایا گیا کہ اچانک کھڑے ہونے کے کچھ دیر بعد سر چکرانا یا حواس گم ہونا دنیا بھر میں ہر عمر کی 40 فیصد آبادی کو متاثر کرنے والا مسئلہ ہے۔ مگر اس حوالے سے معلومات نہ ہونے کے برابر دستیاب ہے جیسے اس کے پیچھے وجہ کیا ہے، علامات اور علاج کیا ہے۔

سر میں درد کیوں ہوتا ہے؟ - Health - Dawn News

اس وقت ایسے مریضوں کے لیے بہت کم آپشنز دستیاب ہیں اور سب سے عام ہدایت یہی کی جاتی ہے کہ آہستگی سے اٹھنا معمول بنائیں۔

محققین نے بتایا کہ کچھ افراد کو اکثر اس کا سامنا ہوتا ہے بلکہ دن میں کئی بار ہوسکتا ہے، جو بہت خوفزدہ کردینے والا اور معیار زندگی کو متاثر کرنے والا تجربہ ہوتا ہے۔

اس تحقیق میں 24 جوان خواتین کو شامل کیا گیا تھا جن میں اچانک کھڑے ہونے پر بے ہوش کی تاریخ موجود تھی اور ہر مہینے کم از کم 4 بار اس کا تجربہ ہوتا تھا۔

سفر کے دوران جی متلانے یا سر چکرانے کی شکایت کیوں ہوتی ہے؟

تحقیق میں شامل خواتین کو عام طریقے سے اٹھنے کے ساتھ ساتھ مزید 2 طریقوں کی آزمائش بھی کی گئی جس کی تصویر آپ نیچے دیکھ سکتے ہیں۔

پری ایکٹ طریقہ کار میں کھڑے ہونے سے قبل گھٹنوں کو کئی بار اوپر اٹھایا جاتا ہے جبکہ دوسرے طریقہ کار میں کھڑے ہوتے ہی ٹانگوں کو کراس کرلیا جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں