The news is by your side.

Advertisement

خاتون کو انڈہ فرائی کرتے ہوئے ایسی چیز ملی جسے دیکھ کر اس کے اوسان خطا ہوگئے

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک خاتون نے ایسی ویڈیو شیئر کی ہے جسے دیکھ آپ بھی حیرت زدہ ہوجائیں گے۔ اس نے بتایا کہ جب اس نے مرغی کا انڈہ توڑ کرم فرائی پین میں ڈالا تو اس میں ایک ننھا سا مردہ چوزہ بھی موجود تھا۔

میکس ڈسن نامی خاتون نے اس منظر کی ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کردی انہوں نے اس پوسٹ کو “کیا ہے اگر یہ” کے عنوان سے کیا،  جس میں متعدد ہیش ٹیگ بھی شامل تھے جیسے کہ ‘انڈے’ ” الٹی ” اوہو نہیں ” اور ‘مدد’ شامل ہیں۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو کو 2 لاکھ 80 ہزار سے زیادہ مرتبہ دیکھا گیا ہے، اب تک اس نے 1 لاکھ لائکس حاصل کیے ہیں اور اس پر 6،900 سے زیادہ صارفین نے اپنے خیالات کا اظہار کیا ہے۔

علاوہ ازیں انڈے کے اندر سے خراب ہونے یا نہ ہونے کا پتا صرف اس وقت چل سکتا ہے جب آپ اسے توڑتے ہیں مگر انڈے کو توڑے بغیر بھی اس کے خراب یا معیاری ہونے کا پتا چلایا جاسکتا ہے۔

اگرآپ کسی انڈے کے خراب یا معیاری ہونے کا پتا اسے توڑے بغیر لگانا چاہتے ہیں تو اس کا ایک آسان طریقہ ہے۔ وہ یہ ہے کہ اسے کان کے قریب لائیں اور ہلکا سا ہلائیں اگر اس کے اندر سے چھلکنے کی آواز آئے تو سمجھ لیں کہ انڈہ خراب ہے۔

انڈے کو چیک کرنے کا ایک اور طریقہ بھی ہے۔ آپ انڈے کو کسی برتن میں ٹھنڈے پانی میں ڈال کر دیکھیں اگر انڈہ فوری طور پر برتن کے پیندے
پر بیٹھ جاتا ہے تو وہ صحیح ہے اور اگر وہ تیرنے لگتا ہے تو خراب ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں