The news is by your side.

Advertisement

ورڈل گیم نے 80 سالہ مغوی خاتون کی جان کیسے بچائی؟

آن لائن پہیلی گیم ورڈل دنیا بھر میں مقبول ہورہا ہے، حال ہی میں اس گیم کی وجہ سے ایک 80 سالہ خاتون کی جان بچ گئی جو ڈاکو کے ہتھے چڑھ گئی تھیں۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق ڈینس ہولٹ ایک ریٹائرڈ ٹیچر ہیں جو اپنے گھر میں سورہی تھیں، آدھی رات کو ایک چاقو بردار شخص ان کے گھر میں گھس گیا اور انہیں نیند سے بیدار کرنے کے بعد کہنے لگا کہ اگر شور مچایا تو وہ چاقو سے انہیں کاٹ دے گا۔

اس شخص نے معمر خاتون کو بغیر خوراک اور دوائیوں کے ان کے تہہ خانے میں بند کردیا، لیکن انہیں ورڈل گیم نے بچالیا۔

مغربی ساحل پر ہزاروں میل دور اس کی دو بیٹیوں میں سب سے بڑی بیٹی نے دیکھا کہ اس کی والدہ نے اپنے ورڈل اسکور پر ٹیکسٹ نہیں کیا جیسا کہ وہ عام طور پر ہر روز کرتی تھیں اور یہ اس کے لیے پریشان کن تھا۔

بہن بھائیوں نے اپنی ماں سے ان کے لینڈ لائن پر رابطہ کرنے کی کوشش کی لیکن رابطہ نہیں ہوا تو انہوں نے پڑوسی کی مدد لی جنہوں نے گھر جا کر دروازہ کھٹکھٹایا لیکن کوئی جواب نہیں ملا۔

پڑوسیوں نے کوئی جواب نہ ملنے کے بعد پولیس کو بلایا، جب وہ ارد گرد گئے تو انہوں نے اسے چیختے ہوئے سنا کہ میں یہاں تہہ خانے میں ہوں، مجھے بچاؤ۔

پولیس نے انہیں بازیاب کرلیا اور اوپر والے بیڈ روم میں چاقو بردار 32 سالہ شخص کو بھی گرفتار کرلیا، پولیس کا خیال ہے کہ ملزم ذہنی مریض معلوم ہوتا ہے تاہم اس حوالے سے مزید تحقیقات جاری ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں