The news is by your side.

Advertisement

پرندے مہمان بن کر آئے ہیں، ان کا خیال رکھیں

کراچی: آج دنیا بھر میں پرندوں کی ہجرت کا عالمی دن منایا جا رہا ہے، اس سلسلے میں سندھ وائلڈ لائف کی جانب سے پرندوں کی ہجرت پر مبنی ایک ویڈیو جاری کی گئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق محکمہ جنگلی حیات سندھ نے پرندوں کی ہجرت کے عالمی دن کے موقع پر ایک ویڈیو جاری کرتے ہوئے پیغام دیا ہے کہ پرندے یہاں مہمان بن کر آتے ہیں، ان عظیم مہمانوں اور ’عالمی شہریوں‘ کا خیال رکھیں۔

خیال رہے کہ پرندوں کی ہجرت کا یہ دن (ورلڈ برڈ مائیگریٹری ڈے) سال میں دو مرتبہ مئی اور اکتوبر کے دوسرے ہفتے کو عالمی سطح پر منایا جاتا ہے، رواں سال اس دن کی تھیم ’پرندے ہماری دنیا جوڑتے ہیں‘ رکھی گئی ہے۔

اس دن کے منانے کا مقصد یہ ہے کہ پرندوں کی دنیا بھر میں آزادی سے گھومنے کے حوالے سے لوگوں میں شعور بیدار کیا جائے، مہاجر پرندے ہمارے اور سیارے کے ماحولیاتی نظام کے لیے فائدہ مند ہیں کیوں کہ وہ ہمیں اہم خدمات فراہم کرتے ہیں جیسا کہ بیج کو پھیلانا، زرگل کی منتقلی، کیڑوں پر قابو پانا وغیرہ۔

سندھ وائلڈ لائف کی جاری کردہ ویڈیو میں جانوروں کی آبادی کی بڑے پیمانے پر منتقلی کی وضاحت کی گئی ہے، پرندوں کی منتقلی کھانے کے وسائل اور گھونسلوں کی جستجو کے لیے ہوتی ہے، لیکن عام خیال ہے کہ نقل مکانی کرنے والے پرندے صرف پانی کے پرندے ہیں، حقیقت میں خوراک کی کمی کی وجہ سے پوری فوڈ چین ان حالات کے تحت گھومتی ہے۔

ہجرت کرنے والے پرندوں میں گریبز، گیز، بتھ، پیلیکن، کارمورینٹس، ڈارٹرز، بگلا، ایریٹ، اسٹارکس، آئبیس، چمچ کے بل، فلیمنگو، کرین، جیکنا، راہگیریں اور ریپٹرس شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں