The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019، بھارت کی انگلینڈ سے شکست پر سوالات اٹھ گئے

برمنگھم: بھارت کی انگلینڈ سے شکست پر سوال اٹھ گئے، سابق انگلش کرکٹر ناصر حسین اور سابق بھارتی کپتان سارو گنگولی بھارتی ٹیم کے کھیل پر حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق گزشتہ روز بھارتی ٹیم کی انگلینڈ کے ہاتھوں 31 رنز پر شکست نے بھارتی میڈیا اور سابق کھلاڑیوں کو حیران کردیا، بھارت کو 24 گیندوں پر 62 رنز درکار تھے، میچ وننگ بیٹسمین مہندر سنگھ دھونی ہر بال پر ٹک ٹک کرتے رہے۔

گنگولی نے بھارت کی ہار پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ زرد نیلی وردی میں بھارتی ٹیم جیتنے میدان میں اتری یا ہارنے کے لیے۔

بھارت کا مضبوط بولنگ اٹیک پر انگلش بلے بازوں کے سامنے بے بس رہا، کلیئر آؤٹ ہونے پر بھی ریویو نہیں لیا گیا، اس سے قبل میچ میں کوہلی ریویو لینے کے باوجود آؤٹ نہ ہونے پر امپائر سے بحث کرتے نظر آئے تھے۔

مزید پڑھیں: ورلڈ کپ 2019، انگلینڈ نے بھارت کو باآسانی 31 رنز سے شکست دے دی

تجزیہ کاروں کے مطابق کوہلی اور روہت شرما کے بعد ایک ایسے بلے باز کو بھیجا گیا جو پہلا میچ کھیل رہا تھا، رشبھ پنٹ سے نہ چوکے چھکے لگ رہے تھے نہ سنگل لیے جارہے تھے ، بھارت نے پوری اننگز میں صرف ایک چھکا لگایا۔

دوسری جانب شعیب اختر کے بعد سابق کپتان قومی کرکٹ ٹیم وقار یونس نے بھارتی ٹیم کو کھری کھری سنادیں۔

وقار یونس نے کہا کہ پاکستان سیمی فائنل تک رسائی حاصل کرتا ہے یا نہیں مجھے اس کی فکر نہیں ہے، میں اس بات پر پریشان ہوں کہ کہ کچھ چیمپئنز کی اسپورٹس مین شپ کا امتحان ہوا اور وہ اس میں بری طرح ناکام رہا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بھارتی ٹیم کی جیت سے پاکستان کی سیمی فائنل کھیلنے کی راہ ہموار ہوجاتی لیکن بھارتی ٹیم انگلش ٹیم کے ہاتھوں 31 رنز سے شکست کھا گئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں