The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کا پاکستان کو ایمبولینس گاڑیوں اور موٹر سائیکلیوں کا عطیہ

لاہور : ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن نے پاکستان کو 8 ایمبولینس گاڑیاں اور15موٹر سائیکلیں عطیہ کردیں، وزیراعلیٰ پنجاب نے ڈبلیو ایچ او کے تعاون کا شکریہ ادا کیا۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی جانب سے پنجاب حکومت کیلئے 8 ایمبولینس گاڑیوں اور15 موٹر سائیکلوں کا عطیہ دیا گیا۔

وزیراعلی آفس لاہور میں ایمبولینس گاڑیاں اور موٹر سائیکلیں پنجاب حکومت کے سپرد کرنے کی تقریب ہوئی، تقریب میں وزیراعلیٰ عثمان بزدار کوڈبلیو ایچ او کے کنٹری ہیڈ ڈاکٹر الپتھاماہی پالا نے ایمبولینس گاڑیوں کی چابیاں پیش کیں ۔

ایمبولینسں کورونا مریضوں کو منتقل کرنے کیلئے اور معمر شہریوں کو کورونا ویکسین لگانے کیلئےاستعمال کی جا سکیں گی جبکہ موٹرسائیکل کے ذریعے کورونا ٹیسٹ کے سیمپل لیبارٹری پہنچائیں جاسکیں گے۔

ایمبولینس میں آکسیجن ، دیگر آلات اورٹیسٹ سیمپل لے جانے کیلئے آئس باکس بھی موجود ہوں گے۔

لاہور ایئر پورٹ پر کورونا مریضوں کو اسپتال منتقل کرنے کیلئے ایمبولینس موجود ہوں گی،واہگہ بارڈر پر بھی سرحد پار آنے والے مریضوں کو ایمبولینس کے ذریعے منتقل کیا جاسکے گا۔

وزیراعلیٰ نے ایمبولینس گاڑیاں اور موٹرسائیکلیں عطیہ کرنے پر ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے تعاون کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کورونا کے خلاف جنگ میں متحد اور یکسو ہوکرکاوشیں کرنا ہوں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں