دنیا کی اداس ترین بلی -
The news is by your side.

Advertisement

دنیا کی اداس ترین بلی

آپ کو یاد ہوگا کچھ عرصہ قبل چین کے ایک شاپنگ مال میں رکھے گئے ایک بھالو کی تصاویر منظر عام پر آئی تھی جو نہایت ہی اداس معلوم ہوتا تھا۔

اس بھالو کی پیدائش مصنوعی طریقہ سے عمل میں لائی گئی تھی اور اس کے ساتھ کوئی دوسرا بھالو موجود نہیں تھا، اسی لیے یہ ہر وقت تنہا اور اداس پھرتا تھا۔

حال ہی میں ایک اور ایسی بلی کی تصاویر انٹرنیٹ پر گردش کر رہی ہیں جو نہایت اداس نظر آتی ہے اور اسے دنیا کی اداس ترین بلی کا نام دیا گیا ہے۔

cat-2

یہ بلی ہمیشہ سے ہی ایسی نہیں تھی۔ اس کو گود لینے والی خاتون کا کہنا ہے کہ یہ بلی انہیں اتفاقاً سڑک پر ملی۔ اس وقت شاید یہ کسی بڑے جانور کا شکار ہوئی تھی اور بہت بری حالت میں تھی۔

انہوں نے بتایا کہ اس بلی کے پنجے زخمی تھے اور پورے جسم پر گہرے زخم تھے۔ اس کا ایک کان بھی ادھڑا ہوا تھا جس کی وجہ سے اس کی شکل ہی بدل چکی تھی۔ خاتون کے مطابق اس کے کان کے غیر متوازن ہوجانے کے باعث ہی اس کے چہرے کے تاثرات ایسے ہوگئے اور اب یہ ایسی بلی نظر آتی ہے جو مستقل اداس رہتی ہو۔

cat-3

cat-4

خاتون نے اس بلی کے زخموں کا علاج کیا اور اس کے بعد یہ اسے اپنے گھر لے آئیں۔ ان کا کہنا ہے کہ گھر میں داخل ہوتے ہی بلی نے ایسی سکون کی سانس لی جیسے کسی پناہ گاہ میں آگئی ہو اور اس کے بعد وہ مطمئن ہو کر سوگئی۔

cat-5

اس کی مالکہ کا کہنا ہے کہ اب یہ بلی جس کا نام انہوں نے بین بین رکھا ہے، ان کے ساتھ مختلف کھیلوں اور دلچسپیوں میں حصہ لیتی ہے۔

cat-6

cat-7

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں