WWE big event at sunday wrestler brock lesnar vs goldberg
The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای کا بڑا مقابلہ، گولڈ برگ اور بروک لیسنر پھر آمنے سامنے

کینیڈا: ڈبلیو ڈبلیو ای سروائیور سیریز میں ماضی کے معروف ریسلر گولڈ برگ کی واپسی ہوگئی، گولڈ برگ اور براگ لیسنر ایک بار پھر رنگ میں آمنے سامنے ہوں گے، دونوں کھلاڑی فتح حاصل کرنے کے لیے 20 نومبر کو رنگ میں مدمقابل ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق ٹورنٹو کے ایئر کینیڈا سینٹر میں اس بار ڈبلیو ڈبلیو کے دو سپر اسٹارز گولڈ برگ اور براک لیسنر ایک بار پھر رنگ میں اتریں گے۔ ڈبلیو ڈبلیو سروائیور سیریز ویسے تو اپنا ایک الگ ہی مقام رکھتی ہے مگر اس بار گولڈ برگ کی واپسی پر مداح اس مقابلے کا بے چینی سے انتظار کررہے ہیں جس میں گولڈ برگ ایک بار مرتبہ پھر اپنے حریف براک لیسنر کے مدمقابل نظر آئیں گے۔

واضح رہے کہ 7 اپریل 2013ء کو گولڈ برگ نے ریسلنگ مینیا کے مقابلے میں براک لیسنر کو پچھاڑ دیا تھا، اب ایک بار پھر دونوں حریف اتوار 20 نومبر کو مقابلے کے لیے تیار نظر آتے ہیں۔ مقابلے سے قبل ہی دونوں ریسلرز کے درمیان لفظی جنگ کا آغاز ہوگیا ہے دیکھنا یہ ہے کہ اس بار فاتح کون ہوتا ہے۔

gold-berg-post-1

میچ سے قبل مختلف حلقوں نے فاتح ریسلرکی پیش گوئیاں کی ہیں جس کے مطابق گولڈ برگ کو فاتح قرار دیا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ گولڈ برگ ماضی میں بڑے بڑے ریسلرز دی راک، اسٹیو اسٹین، ٹرپل ایچ، بگ شو اور دیگر کو پچھاڑ چکے ہیں جبکہ ان کے حریف براک لیسنر بھی انڈر ٹیکر، دی راک، ٹرپل ایچ، شان مائیکل اور دیگر کو پچھاڑ کر اپنا لوہا منوا چکے ہیں۔

اب دیکھنا یہ ہے کہ اتوار کو ہونے والے مقابلے میں کون فاتح رہتا ہے براک لیسنر یا گولڈ برگ۔

lesner-post-1

واضح رہے کہ ابھی ڈبلیو ڈبلیو ای چیمپئن کا تاج اے جے اسٹائل کے نام ہے جبکہ انہوں نے بیک لیش کے اہم ایونٹ میں ڈین ایمبروز کو 11ستمبر 2016 کو شکست دے کر یہ ٹائٹل اپنے نام کیا تھا۔

دوسری جانب ڈبلیو ڈبلیو ای یونیورسل چیمپئن شپ کا تاج کیون اوونز کے نام ہے۔ یونائیٹڈ اسٹیٹس چیمپئن کے حق دار اس وقت عوام میں ’سپر مین پنچ‘ کے نام سے مشہور ریسلر رومن رینز ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں