برمنگھم ٹیسٹ : یاسر شاہ نے 120 سالہ ریکارڈ توڑ دیا -
The news is by your side.

Advertisement

برمنگھم ٹیسٹ : یاسر شاہ نے 120 سالہ ریکارڈ توڑ دیا

برمنگھم : پاکستانی لیگ اسپینر یاسر شاہ انگلش بیٹسمین گیری بیلنس کو پویلین بھیج کر 15 ٹیسٹ میچز میں سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بالر بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق برمنگھم میں جاری پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان دوسرے ٹیسٹ میچ کی دوسری اننگز کے  چوتھے روز کا کھیل جاری ہے، جس میں پاکستانی لیگ اسپینر یاسر شاہ نے گیری بیلنس کو آؤٹ کرکے 15 ٹیسٹ میچز میں سب سے زیادہ وکٹیں لینے کا اعزاز اپنے نام کرلیا۔

Yasir-Shah-Post

قبل ازیں یہ ریکارڈ انگلینڈ کے بولر جارج لوہمین کے پاس تھا جنہوں نے 1986 میں 15 ٹیسٹ کھیلتے ہوئے 89 کھلاڑی آؤٹ کیے تھے اور یہ ریکارڈ 120 سال قبل قائم کیا گیا تھا۔

پڑھیں :     بچپن سے ہی شین وارن کا فین ہوں، یاسر شاہ

انگلش بلے باز گیری بیلنس 28 رن بنا کر یاسر شاہ کی گیند پر آؤٹ ہوئے جس کے بعد یاسر شاہ نے 120 سالہ ریکارڈ توڑ کر اعزاز اپنے نام کرلیا۔

دوسرے ٹیسٹ کے چوتھے کے تیسرے سیزن میں انگلینڈ کی ٹیم نے 5 وکٹ کے نقصان پر 214 رنز کی لیڈ حاصل کرلی ہے۔

Yasir-Shah-Post-1

یاد رہے پہلے ٹیسٹ میں یاسر شاہ نے عمدہ بولننگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 10 وکٹیں حاصل کرتے ہوئے پاکستان کو فتح دلوائی تھی۔ جس کے بعد انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کی رینکنگ کے حساب سے یاسر شاہ 32 پوائنٹس حاصل کر کے دنیا کے پہلے بالر بن گئے۔

Yasir4

واضح رہے یاسر شاہ مشتاق احمد کے بعد واحد پاکستانی بولر ہیں جنہوں نے آئی سی سی رینکنگ میں نمبر ون پوزیشن حاصل کی جب کہ سابق پاکستانی لیگ اسپنر مشتاق احمد نے دسمبر 1996 میں ٹاپ پوزیشن حاصل کی تھی۔.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں