یاسرشاہ نے ٹیسٹ کرکٹ کا بیاسی سال پرانا ریکارڈ توڑدیا -
The news is by your side.

Advertisement

یاسرشاہ نے ٹیسٹ کرکٹ کا بیاسی سال پرانا ریکارڈ توڑدیا

ابوظبی: پاکستانی باؤلر یاسر شاہ نے ٹیسٹ کرکٹ کئی تاریخ کا بیاسی سال پرانا ریکارڈ توڑدیا، تیز ترین وکٹین لینے والے باؤلر بن گئے۔

تفصیلات کے مطابق ٹیسٹ کرکٹر یاسر شاہ نے 33 میچز میں دوسو وکٹیں حاصل کرکے کرکٹ کی تاریخ میں بیاسی سال قبل یعنی سن 1936 کا ریکارڈ توڑ دیا ہے ۔

یاسر شاہ کے گیارویں اوور کی چوتھی بال پر ٹام لیتھم حارث کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔

ٹیسٹ کرکٹ کی تاریخ میں تیز ترین 200 وکٹوں کا سنگ میل عبور کرنے کا عالمی اعزاز سابق آسٹریلوی سپنر کلیری گریمٹس کے پاس ہے جنہوں نے 1936ءمیں 36 ٹیسٹ میچز میں وکٹوں کی ڈبل سنچری بنا کر عالمی ریکارڈ پر قبضہ جمایا تھا۔

یاسرکا ٹیسٹ ڈیبیو 28 برس کی عمر میں ہوا، آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں 7 شکار کئے، صرف 9 میچوں میں وکٹوں کی ففٹی کرنیوالے تیز ترین پاکستانی بولر بنے، 17 میچوں میں وکٹوں کی سنچری کرنیوالے ایشیا کے تیز ترین بولر قرار پائے۔

نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز میں یاسر نے بہت سے ریکارڈ اپنے نام کیے ہیں جن میں سے ایک اننگز میں 8 شکار سمیت ٹیسٹ میں 14 کھلاڑیوں کو آؤٹ کرنا بھی شامل ہے۔

پاک نیوزی لینڈ سیریز کا تیسرا ٹیسٹ یاسر کے کیریئر کا 34واں ٹیسٹ ہے جس میں انہوں نے کیویز کی میچ میں ابھی تک 5 وکٹ اڑا کر اپنی وکٹوں کی تیز ترین ڈبل سنچری مکمل کرلی ہے۔

واضح رہے کہ دنیائے کرکٹ میں وکٹوں کی تیزترین سنچری بنانے والوں میں بھی یاسر شاہ کا دوسرا نمبر ہے۔ دوسری جانب تیز ترین 150 وکٹوں کے ریکارڈ میں بھی یاسر شاہ دوسرے نمبر پرہیں۔ ،

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں