The news is by your side.

Advertisement

نوجوانوں کو آرٹیفیشل انٹیلیجنس کی تربیت دی جائے گی، صدر مملکت

صدر عارف علوی نے کہا ہے کہ نوجوانوں کی تربیت کے لیےآرٹیفیشل انٹیلیجنس کے تحت مختلف پروگرام کرائے جائیں گے جس کے لیے قوانین بنائے جاچکے ہیں۔

سیلانی ویلفیئر ٹرسٹ کے تحت مفت آئی ٹی کورس کیلیے نیشنل اسٹیڈیم میں انٹری ٹیسٹ ہوئے جس میں بیس ہزار کے لگ بھگ طلبہ وطالبات نے شرکت کی، صدر مملکت تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔

صدر ڈاکٹر عارف علوی نے مزید کہا کہ یہ بدلتا ہوا پاکستان ہے یہاں نوجوان علم کے حصول کے لیے کوشاں ہیں، اگر انہیں مواقع فراہم کیے جائیں اور ان کی آن لائن ٹریننگ کا انتظام کیا جائے تو یہ دنیا میں نام روشن کرسکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ جو لوگ یہاں آئیں ہیں انکا روزگار دنیا میں ہے جو پہلے کہتے تھے کہ پاکستان میں نوکری نہیں مل رہی ہے وہ ان پروگراموں بدولت دنیا بھر میں کماسکتے ہیں۔

صدر پاکستان نے مزید کہا کہ حکومت نے فارن انویسٹرز کے لیے بہت سے راستے کھولے ہیں، بل گیٹس جیسی بڑی شخصیت پاکستان کا دورہ کرچکی ہے، چین پاکستانی آئی ٹی انڈسٹری میں انویسٹ کرنا چاہتا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ بل گیٹس یہاں آئے انہوں نے ہماری پولیو میں بھی بہت مدد کی اور آج پورے ملک میں پولیو کا ایک کیس بھی نہیں ہے۔

صدر پاکستان نے طلبہ وطالبات کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ وہ ٹی وی پر چلنے والے ہروقت کے ماتم کو بھول جائیں کہ یہ ہوگیا وہ ہوگیا، اپنے مذہب اور اقدار کی طرف دیکھیں، اس پروگرام سے 22لاکھ بچوں نے آئن لائن ٹریننگ حاصل کی ہے، ڈیجیٹل اسکلز پروگرام بھی چل رہا ہے۔
واضح رہے کہ سیلانی ویلفیئر انٹرنیشنل ٹرسٹ کے تحت آئی ٹی کورس کے لیے نیشنل اسٹیڈیم میں ہونے والے انٹری ٹیسٹ میں 20س ہزار کے قریب طلبہ وطالبات نے شرکت کی۔

انٹری ٹیسٹ پاس کرنے والوں کو جدید ٹیکنالوجی کا نہ صرف مفت کورس کرایا جائے گا بلکہ کورس مکمل کو ہونے کے بعد نوکری کے مواقع بھی فراہم کیے جائینگے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں