The news is by your side.

Advertisement

نئے وزیراعظم کو انعامی رقم کا چیک دینا ہے تو دیں، یونس خان

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان یونس خان نے کہا ہے کہ نوازشریف کی جانب سے اعلان کردہ ایک کروڑ کی انعامی رقم کا چیک نہیں ملا، نئے وزیراعظم انعامی رقم کو انعامی رقم دینے ہے تو دیں۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان اور ٹیسٹ کرکٹ میں 10 ہزار رنز مکمل کرنے والے پہلے پاکستانی بلے باز یونس خان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف کی اعلان کردہ رقم ایک کروڑ روپے کا انعامی چیک ابھی تک نہیں موصول نہیں ہوا۔

یونس خان نے نئے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے مطالبہ کیا کہ اگر حکومت کو انعامی رقم کا چیک دینا ہے تو جلدی دیں کیونکہ میں انعامی رقم عطیہ کرچکا ہوں اور یہ فلاحی ادارے کرنی ہے تاہم اگر حکومت چیک دینے کا ارادہ نہیں رکھتی تب بھی اپنے جواب سے آگاہ کردے۔

پڑھیں: لوگ میری کم اور 10 ہزار رنز کی زیادہ عزت کرتے ہیں، یونس خان

یاد رہے گزشتہ اتوار بھی یونس خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے شکوہ کیا تھا کہ انہیں نوازشریف کی جانب سے اعلان کردہ انعامی رقم تاحال نہیں ملی اور نہ ہی حکومتی شخصیت نے اس حوالے سے کوئی رابطہ کیا۔ قومی ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان کی پریس کانفرنس کو گزرے ایک ہفتہ ہوگیا مگر اس کے باوجود بھی حکومتی سطح پر کسی شخصیت نے اُن سے کوئی رابطہ نہیں کیا۔

یاد رہے چیمئنر ٹرافی میں شاندار کارکردگی دکھانے پر سابق وزیراعظم میاں محمد نوازشریف نے تمام کھلاڑیوں بشمول یونس خان، شاہد آفریدی اور انضمام الحق کے لیے بھی فی کس ایک کروڑ روپے انعامی رقم کا اعلان کیا تھا۔

ویڈیو دیکھیں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں