تازہ ترین

’پاکستان کیلیے آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک سے اچھی خبریں آئیں گی‘

امریکا میں پاکستان کے سفیر مسعود خان نے کہا...

پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے حوالے سے ترجمان دفتر خارجہ کا اہم بیان

اسلام آباد : پاکستان کے بیلسٹک میزائل پروگرام کے...

ملازمین کے لئے خوشخبری: حکومت نے بڑی مشکل آسان کردی

اسلام آباد: حکومت نے اہم تعیناتیوں کی پالیسی میں...

ضمنی انتخابات میں فوج اور سول آرمڈ فورسز تعینات کرنے کی منظوری

اسلام آباد : ضمنی انتخابات میں فوج اور سول...

طویل مدتی قرض پروگرام : آئی ایم ایف نے پاکستان کی درخواست منظور کرلی

اسلام آباد: عالمی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے...

سارا گاؤں راتوں رات کروڑ پتی بن گیا، جانیے کیسے؟

بھارت میں گاؤں دیہات کے لوگ بھی یوٹیوب سے پیسہ کما رہے ہیں، کئی لوگ اس کام سے راتوں رات کروڑ پتی بھی بن گئے ہیں۔

بھارتی ریاست چھتیس گڑھ کے ایک چھوٹے سے گاؤں کی ایک تہائی آبادی کا ذریعہ معاش ہی یوٹیوب ہے اور ان کے چینلز پر لاکھوں سبسکرائبرز موجود ہیں جس سے وہ ماہانہ لاکھوں روپے کمارہے ہیں۔

انٹرنیٹ پر آن لائن ویڈیوز اپ لوڈ کرنا اب پہلے سے کہیں زیادہ آسان اور مشہور ہوگیا ہے اور یہ کوئی حیرت کی بات نہیں کہ دنیا بھر میں لاکھوں لوگ ویڈیوز تخلیق کرنے کوشش کرتے اور اس کے لیے سخت جدوجہد کرتے ہیں تاکہ اپنا مستقبل بہتر بناسکیں۔

اسی حوالے سے بھارت کا تلسی نامی گاؤں دنیا بھر میں یوٹیوب ویلیج کے نام سے جانا جانے لگا ہے، س چھوٹے سے دیہی علاقے میں یوٹیوبر ویڈیو بنانے کے لیے جو کاوش کی جاتی ہے وہ کہیں اور نہیں کی جاتی۔

اس کی بڑی وجہ یہ ہے کہ اس گاؤں کی ایک تہائی آبادی بطور پیشہ ویڈیوز بنا کر یوٹیوب پر اپلوڈ کردیتی ہے, گاؤں کی خواتین بھی اپنا یوٹیوب چینل بنا رہی ہیں جس کی وجہ سے ان کے لیے بھی معاشی طور ایک نئی راہ کھل گئی ہے۔

تین ہزار آبادی والا یہ گاؤں جس کے زیاد تر باشندے پہلے کسان تھے اور صبح سویرے اپنی فصلوں پر کھیتی باڑی کیلئے جایا کرتے تھے لیکن گاؤں کے دو نوجوانوں کی یوٹیوب پر کامیابی کے بعد سب کی توجہ اس جانب ہوگئی۔

یوٹیوب ولیج کی یہ کہانی دو دوستوں گیانیندرا شکلا اور جئے ورما کے ساتھ شروع ہوئی تھی جنہوں نے گاؤں میں پہلی مرتبہ یوٹیوب پر ویڈیوز بنانکر کامیابی حاصل کرنے کے بعد انجینئر اور ٹیچر کی ملازمتوں کو خیرباد کہہ دیا تھا۔

Comments

- Advertisement -