The news is by your side.

Advertisement

ایوارڈ یافتہ جاپانی اداکارہ گھر میں مردہ پائی گئیں

ٹوکیو: ایوارڈ یافتہ جاپانی اداکارہ یوکو ٹیکوچی ٹوکیو میں اپنے گھر میں مردہ حالت میں پائی گئیں۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق جاپانی اداکارہ یوکو ٹیکوچی اپنے گھر میں مردہ حالت میں پائی گئیں ہیں، پولیس نے تحقیقات کا آغاز کرتے ہوئے شبہ ظاہر کیا ہے کہ 2 بچوں کی ماں ٹیکوچی نے خود کشی کی ہے۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ اداکارہ کی لاش سب سے پہلے ان کے شوہر نقابایشی نے دیکھی تھی، جس پر انھوں نے پولیس کو اطلاع دی اور پھر اسپتال منتقلی کے بعد ڈاکٹروں نے ان کی موت کی تصدیق کر دی۔

واضح رہے کہ حال ہی میں متعدد جاپانی فلمی اسٹارز خود کشی کر چکے ہیں، تاہم ٹیکوچی کی موت کے بارے میں ابھی خود کشی کی تصدیق نہیں ہو سکی ہے، جاپانی میڈیا کے مطابق رواں ماہ کے آغاز میں اداکارہ سی اشینہ، جولائی میں اداکار ہروما میورا اور مئی میں ریسلنگ اسٹار ہانا کمورا نے بھی خود کشی کی تھی۔

جاپانی اداکارہ یوکو ٹیکوچی

یوکو ٹیکوچی کی پروموشن ایجنسی نے ان کی موت کی خبر کو حیران کن اور غمگین قرار دیا،اداکارہ کی عمر 40 برس تھی، انھوں نے 2004 سے 2007 کے درمیان لگاتار تین سال تک جاپان کے اکیڈمی ایوارڈز میں بہترین اداکارہ کا اعزاز حاصل کیا۔

1998 میں جب ان کی جاپانی ڈراؤنی فلم ’رنگو‘ ریلیز ہوئی تو ان کی شہرت کو چار چاند لگ گئے، ہالی ووڈ نے بھی اس فلم کو 2002 میں دی رنگ کے ٹائٹل سے پروڈیوس کیا۔ یوکو ٹٰیکوچی 2018 میں مس شرلاک سیریز میں بھی لیڈی شرلاک ہومز کا کردار نبھا چکی ہیں، جس سے ان کی شہرت امریکا سمیت دیگر ممالک میں پھیل گئی۔

خیال رہے کہ جاپان میں خود کشی کی شرح دنیا میں سب سے زیادہ ہے لیکن عالمی ادارہ صحت کے مطابق 2015 میں انسدادی اقدامات متعارف کرائے جانے کے بعد جاپان میں خود کشی کے واقعات میں کمی آئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں