The news is by your side.

Advertisement

ٹنڈولکر کے بعد ایک اور سابق بھارتی کرکٹر کرونا میں مبتلا

نئی دہلی: کرونا ویکسی نیشن کے باوجود بھارت میں عالمی وبا کے وار جاری ہیں اور اس نے ایک بار پھر قہر ڈھانا شروع کردیا ہے۔

کرونا کی تیسری لہر کے باعث بھارت میں ایک ہی دن میں کرونا کے 65 ہزار کیسز رپورٹ ہوئے ہیں، کرونا کے بڑھتے وار کے باعث ہالی ووڈ کے فنکاروں سمیت کئی کھلاڑی اس وبا میں مبتلا ہوکر قرنطینہ میں چلے گئے ہیں، جن میں مسٹر پرفیکشنسٹ عامر خان اور مایہ ناز بلے باز سچن ٹنڈولکر بھی شامل ہیں۔

گذشتہ روز سابق بھارتی کرکٹر سچن ٹنڈولکربھی کرونا میں مبتلا ہوئے تھے، طبیعت ناسازی کے باعث ٹنڈولکر نے اپنا کرونا ٹیسٹ کرایا جوکہ مثبت آیا تھا، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے پیغام میں سچن ٹنڈولکر نے تصدیق کی کہ معمولی علامات کے باعث انہیں کرونا ہوا ہے، تاہم فیلمی ارکان کے کرونا ٹیسٹ منفی آئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  سچن ٹنڈولکر بھی کرونا وائرس میں مبتلا

آج بھارتی کرکٹ ٹیم کے سابق آل راؤنڈر یوسف پٹھان بھی کرونا سے متاثر ہوئے ہیں، یوسف پٹھان نے اپنے ٹوئٹر ہینڈل کے ذریعے یہ معلومات دی، اپنے ٹوئٹ میں یوسف پٹھان کا کہنا تھا کہ میں کووڈ۔19 سے متاثر ہوگیا ہوں، مجھ میں معمولی علامات ہیں، میں نے اس بات کی تصدیق کے بعد ہی گھر میں خود کو قرنطینہ کرلیا ہے اور ضروری احتیاطی تدابیر اور دوائیں لے رہا ہوں، میں ان لوگوں سے گزارش کرتا ہوں کہ وہ تمام لوگ جو کو میرے رابطے میں آئے ہیں انہیں خود بھی جلد ٹیسٹ کرانا چاہئے۔

واضح رہے کہ سچن ٹنڈولکر نے کرونا میں مبتلا ہونے کے بعد بھارتی قوم سے کرونا ایس او پیز پر سختی سے عملدرآمد کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ ڈاکٹرز کی ہدایات پر تمام تر احتیاطی تدابیر اختیار کرتے ہوئے آئیسولیشن میں چلا گیا ہوں۔

خیال رہے کہ چند روز قبل عامر خان کے ترجمان نے تصدیق کی تھی کہ اداکار کا کرونا ٹیسٹ مثبت آ گیا ہے جس کے بعد انہوں نے خود کو گھر میں قرنطینہ کر لیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں