The news is by your side.

Advertisement

زاہد محمود نے تباہی مچادی، سدرن پنجاب کے ہاتھوں ناردرن کو شکست

کراچی: قائد اعظم ٹرافی کے پہلے راؤنڈ میچ میں زاہد محمود کی تباہ کن بولنگ کی بدولت سدرن پنجاب نے ناردرن کو شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل بینک آف پاکستان (این بی پی) اسپورٹس کمپلیکس میں کھیلے جانے والے میچ میں سدرن پنجاب نے ناردرن کو اننگز اور 96 رنز سے شکست دے دی، ناردرن کی ٹیم دوسری اننگز میں 246 رنز پر ڈھیر ہوگئی، زاہد محمود نے کیریئر بیسٹ بولنگ کرتے ہوئے میچ میں 10 وکٹیں حاصل کیں۔

گزشتہ سال کی رنر اپ ٹیم ناردرن نے تیسرے روز 31 رنز تین کھلاڑی آؤٹ سے اننگز کا آغاز کیا، زاہد محمود نے آصف علی اور فیضان ریاض کو بالترتیب 39 اور 36 رنز پر پویلین روانہ کیا۔

آل راؤنڈر حماد اعظم کی 79 رنز کی اننگز بھی ناردرن کو شکست سے نہ بچاسکی، حماد کی اننگز میں 8 چوکے اور دو چھکے شامل تھے، کپتان نعمان علی 32 رنز بنا کر نمایاں رہے۔

واضح رہے کہ دوسرے روز آل راؤنڈر حسین طلعت نے شاندار 253 رنز کی اننگز کھیلی تھی، کپتان شان مسعود 185 گیندوں پر 134 رنز بنائے، شان مسعود کی اننگز میں 17 چوکے شامل تھے۔

قبل ازیں سدرن پنجاب نے اپنی پہلی اننگز 507 رنز 9 کھلاڑی آؤٹ پر ڈیکلیئر کی تھی، نادرن کی ٹیم پہلی اننگز میں 165 اور دوسری اننگز میں 246 رنز پر ڈھیر ہوگئی۔

32 سالہ فاسٹ بولر زاہد محمود نے پہلی اننگز میں 41 رنز دے کر 4 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، دوسری اننگز میں انہوں نے 57 رنز کے عوض 6 وکٹیں حاصل کیں، محمد عباس 44 رنز دے کر 2 وکٹیں حاصل کرسکے.

Comments

یہ بھی پڑھیں