The news is by your side.

Advertisement

زمبابوے نے سپر اوور میں‌ پاکستان کو شکست دے دی

راولپنڈی: زمبابوے نے پاکستان کو سپر اوور میں شکست دے دی، پاکستان نے سپر اوور میں زمبابوے کو 3 رنز کا ہدف دیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور زمبابوے کے درمیان کھیلا جانے والا تیسرا ون ڈے میچ زمبابوے نے سپر اوور میں جیت لیا،، پاکستان کی جانب سے سپر اوور شاہین آفریدی نے کیا ، زمبابوے نے تین رنز کا ہدف تین بالز پر حاصل کرلیا، اس سے قبل زمبابوین فاسٹ بولر مزرابانی نے سپر اوور کرتے ہوئے 2 وکٹیں حاصل کیں۔

قومی ٹیم نے زمبابوے کے خلاف ون ڈے سیریز 2-1 سے اپنے نام کرلی۔

پاکستان کی جانب سے سپر اوور میں بیٹنگ کے لیے آنے والے افتخار احمد پہلی گیند پر پویلین لوٹ گئے جبکہ فخر زمان بھی صرف ایک رن بناسکے۔

اس سے قبل قومی ٹیم نے زمبابوے کی جانب سے دیا جانے والا 279 رنز کا ہدف برابر کردیا تھا، قومی ٹیم کو ایک گیند پر پانچ رنز درکار تھے، محمد موسیٰ نے چوکا لگا کر میچ برابر کیا۔

کپتان بابر اعظم نے 13 چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے  125 رنز کی اننگز کھیلی، وہاب ریاض نے بھی کیریئر کی چوتھی نصف سنچری اسکور کی، وہاب نے 52 رنز بنائے۔

اس سے قبل آدھی ٹیم 88 رنز پر پویلین لوٹ گئی تھی، خوشدل شاہ 33 رنز بنا کر نمایاں رہے، اوپنر فخر زمان اور امام الحق 4 اور 2 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

حیدر علی 13 اور محمد رضوان 10 رنز بناسکے، آل راؤنڈر افتخار احمد 18 رنز بنا کر چلتے بنے، شاہین شاہ آفریدی 2 رنز پر مزرابانی کا نشانہ بنے۔

زمبابوے کی جانب سے مزرابانی نے 4 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، ٹریپانو اور نگروا نے دو، دو وکٹیں حاصل کیں۔

قبل ازیں زمبابوے نے 6 وکٹوں کے نقصان پر 278 رنز بنائے تھے، پہلی وکٹ کپتان چمو چی بھابھا کی صفر پر گری، جنھیں محمد حسنین کی گیند پر افتخار احمد نے کیچ آؤٹ کیا، جب کہ دوسری وکٹ کریگ ارون کی گری، انھوں نے 1 رنز بنایا، انھیں بھی محمد حسنین کی گیند پر رضوان نے کیچ آؤٹ کیا، تیسری وکٹ 22 رنز پرگری، بریان چری کو بھی محمد حسنین نے 9 رنز پر بولڈ کر دیا۔

زمبابوے کی چوتھی وکٹ 106 رنز پر گری، بریان ٹیلر 56 رنز بنا کر محمد حسنین ہی کا شکار بنے، پانچواں کھلاڑی 181رنز پر آؤٹ ہوا، ویزلے مدھیور کو 33 رنز پر محمد حسنین نے کیچ اینڈ بولڈ کیا۔جب کہ آخری وکٹ سکندر رضا کی گری جنھیں 45 رنز پر وہاب ریاض نے بولڈ کر دیا۔ زمبابوے کی جانب سے شین ولیمز ناقابل شکست رہے اور انھوں نے سینچری اسکور کرتے ہوئے 13 چوکوں کی مدد سے 118 رنز بنائے۔

رائٹ آرم فاسٹ بولر محمد حسنین نے زمبابوے کے خلاف شان دار بولنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 5 وکٹیں حاصل کر لیں، جب کہ وہاب ریاض نے ایک وکٹ لی۔

واضح رہے قومی ٹیم کے 15 رکنی اسکواڈ میں 4 تبدیلیاں کی گئی ہیں، عابد علی، عماد وسیم، حارث رؤف، اور فہیم اشرف کو ڈراپ کر دیا گیا ہے جب کہ محمد حسنین، فخر زمان، وہاب ریاض اور خوشدل شاہ اِن ہو گئے ہیں۔ آل راؤنڈر فہیم اشرف فوڈ پوائزننگ کا شکار ہو کر میچ سے باہر ہوگئے ہیں، خوشدل شاہ کو ون ڈے ڈیبیو پر ہیڈ کوچ مصباح الحق نے کیپ پیش کی۔

آج جنوبی افریقا کا چار رکنی سیکورٹی وفد نے بھی راولپنڈی اسٹیڈیم میں میچ دیکھا۔

قبل ازیں، ٹاس جیت کر کپتان زمبابوے ٹیم چی بھابھا نے کہا کہ اوپنرز اگر اچھا آغاز دیں تو بڑا اسکور کر سکتے ہیں، کوشش کریں گے آج میچ جیتیں۔ پاکستانی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے کہا کہ پچ اچھی ہے، ٹاس جیت کر بیٹنگ کرنا چاہتے تھے۔

پاکستانی اسکواڈ

Comments

یہ بھی پڑھیں