The news is by your side.

Advertisement

‘شوق تھا بزنس مین بنوں’

اسلام آباد : وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے اوور سیز پاکستانی زلفی بخاری کا کہنا ہے کہ چاہتاہوں پاکستان کے کالجز سے اگلے وزیراعظم نکلیں اور کوشش ہے پورے پاکستان میں ایک نصاب ہو۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے اوور سیز پاکستانی زلفی بخاری نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ملک کامستقبل ایسے کالجز سے نکلے، جس کا وژن عمران خان نے دیکھاہے، چاہتاہوں پاکستان کے کالجز سے اگلے وزیراعظم نکلیں۔

زلفی بخاری کا کہنا تھا کہ کوشش ہے پورےپاکستان میں ایک نصاب ہو، اسکولوں ہی نہیں مدرسوں میں بھی یکساں تعلیم فراہم ہونی چاہیے، شوق تھابزنس مین بنوں، پڑھائی سے زیادہ اسپورٹس پردھیان تھا۔

معاون خصوصی برائے اوور سیز پاکستانی نے کہا کہ یہ شوق نہیں تھا کہ نمبرزیادہ آئیں بس پاس ہونے کی فکرہوتی تھی، اللہ کاشکرگزارہوں کہ کم عمری میں بہت کچھ دکھایااوردیابھی ہے۔

عمران خان کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم کودیکھ لیں20سال سےزیادہ جدوجہدہے، اگرخان صاحب فوری سیاست میں چلےجاتے تویہ جدوجہد نہ کہلاتی، عمران خان نےزیادہ جدوجہدکی اورآج اللہ نےانہیں وزیراعظم بنایا۔

یاد رہے زلفی بخاری نے کہا تھا کہ میں نے پاکستان میں کوئی کاروبار نہیں کیا، وزیراعظم عمران خان کو کہا جب تک عہدے پر ہوں کاروبار نہیں کروں گا، میرے خلاف انکوائری اس دور کی نہیں تھی، انکوائری کرپشن پر نہیں آف شور کمپنی پر تھی۔

ان کا کہنا تھا کہ اتحادیوں میں چھوٹے مسائل جلد حل ہوجائیں گے، جب آپ حکومت میں ہوں تو افواہیں ہوتی رہتی ہیں، میرے بارے میں جعلی خبر آئی کہ کمپنی سے استعفیٰ دے دیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں