site
stats
انٹرٹینمںٹ

اداکارہ میرا کا نکاح نامہ اے آر وائی کو موصول

کسی نہ کسی طور ہمیشہ خبروں میں ان رہنے اداکارہ میرا کے کیپٹن نوید سے نکاح نامے کی کاپی اے آروائی کو موصول ہو گئی ہے۔ کیپٹن نوید کا میرا سے نکاح نیویارک تیرہ نومبر دوہزار تیرہ کو ہوا اور نکاح ن امے میں میرا کا حقیقی نام ارتضی رباب لکھا گیا ہے

ایسا لگتا ہے کہ میرا خبروں میں رہنے کے بغیر وہ نہیں سکتی، اب کچھ روز سے صرف ذکر تھا ان کے اسپتال کا، نا گلیمر تھا نا کوئی چرچا اور پھر شادی تھی کہ اس کا فائنل سننے میں ہی نہیں آتا تھا۔ ایسے میں خبر میں آئیں وینا ملک، ایک اور میرا کے مقابلے کی ڈرامہ کوئن، وہ بھی اپنے دلہا راجہ کے ساتھ اب یہ اتفاق کہیں یا پھر حادثہ یا پھر حربہ، اچانک میرا کی انتہائی متنازعہ ویڈیوسامنے آگئی ۔

جس نے میرا کو پھر سے ان کر دیا وہ بھی شادی کے حوالے سے، مشہور بھارتی فلم ہیروئن ہی کے ایک سین میں شہرت کے لیئے کہاں تک جایا جاسکتا ہے۔ کچھ اسطرح بیان کیا گیا، سین اب میرا کا معاملہ بھی کچھ مختلیف نہیں علم نہیں کہ میرا کی ویڈیو کسی نئی فلم کی پبلسٹی۔۔یا شادی کے معاملے کو نئی انتہا دینے کے لیئے تھی،  فی الحال میرا تو کر رہی ہیں انکار ویڈیو کے اصل ہونے کا لیکن حقائق ان کا ساتھ دیتے نظر نہیں آتے۔
   

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top