بلدیاتی انتخابات:بلوچستان تمام صوبوں میں بازی لے گیا -
The news is by your side.

Advertisement

بلدیاتی انتخابات:بلوچستان تمام صوبوں میں بازی لے گیا

کوئٹہ :بلوچستان میں بلدیاتی انتخابات کے آخری مرحلے کے لئے پولنگ کا سلسلہ جاری ہے ، ڈسٹرکٹ کونسل کوئٹہ کے چئیرمین اور ڈپٹی چئیرمین کا انتخاب ٹاس کے ذریعے عمل میں آیا۔

تفصیلات کے مطابق آبادی کے لحاظ سے ملک کا سب سے چھوٹا صوبہ بلوچستان بازی لے گیا، بلوچستان میں بلدیاتی انتخابات کے نتیجے میں منتخب ہونے والے کونسلرز نے حلف اٹھا لیا ہے۔

کوئٹہ کےمئیر اور ڈپٹی مئیر اور دیگر اضلاع میں چئیرمین اور وائس چئیرمین کے انتخاب کا عمل جاری ہے، جبکہ متعدد اضلاع میں چئیرمین اور وائس چئیرمین کا بلامقابلہ انتخاب عمل میں آچکا ہے۔

دلچسپ صورتحال اس وقت سامنے آئی جب ڈسٹرکٹ کونسل کوئٹہ کے چئیرمین اور وائس چئیرمین کے لئے امیدواروں کو برابر ووٹ ملنے پر فیصلہ ٹاس کے ذریعے کیا گیا۔

فیصلے کے مطابق آل پارٹیز ڈیموکریٹک الائنس کے نعیم بازئی کو چئیرمین اور پشتونخوا ملی عوامی پارٹی کے عصمت اللہ بازئی کو کامیاب قرار دے دیا گیا۔

ڈیرہ بگٹی ، ہرنائی، پنجگور، جھل مگسی اور حب میں چئیرمین اور وائس چئیرمین کو بلامقابلہ منتخب کرلیا گیا ہے۔ جبکہ ژوب ، موسی خیل ، جعفر آباداور ڈیرہ مراد جمالی میں بھی چئیرمین اور ڈپٹی چئیرمین کا انتخاب عمل آ چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں