The news is by your side.

Advertisement

حلقہ این اے 122: عمران خان کےدعوے درست نہیں، چیئرمین نادرا

اسلام آباد : وزیر د اخلہ چوہدری نثار احمد نے چیئرمین نادرا عثمان مبین نے ملاقات کی اوراین اے 122میں انگھوٹوں کی تصدیق کے حوالے سے آگاہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیرد اخلہ چوہدری نثار احمد سے چیئرمین نادرا عثمان مبین نے ملاقات کی ہے ذرائع کا کہنا ہے کہ ملاقات میں حلقہ این اے 122 میں انگھوٹوں کی تصدیق پر بات چیت کی گئی ۔

اس موقع پرچیئرمین نادرا نے عمران خان کی میڈیا سے کی گئی گفتگو کے حوالے سے وزیر داخلہ کو آگاہ کیا۔

ذرائع کے مطابق چیئرمین نادرا نے وزیر داخلہ چوہدری نثار کو بتایا کہ عمران خان نے میڈیا سے گفتگو میں نادرا رپورٹ کے حوالے سے جو دعوے کئے ہیں وہ درست نہیں ، انہوں نے بتایا کہ عمران خان کو کوئی رپورٹ فراہم نہیں کی گئی۔

نادرا ہیڈ کوارٹر اسلام آباد میں وزیرداخلہ چوہدری نثار علی خان سے ملاقات کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئےچیئرمین نادرا عثما ن مبین نے کہا ہے کہ تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کو این اے ایک سو بائیس کے حوالے سے کسی قسم کی کوئی رپورٹ نہیں دی گئی۔

نادرا پر حکومت نے دباؤ نہیں ڈالا تو کوئی اور بھی دباؤ ڈالنے کی کوشش نہ کرے۔  چیرمین نادرا کا کہنا تھا کہ عمران خان سے ملاقات میں رپورٹ کی تیاری کے معاملے پر بات ہوئی۔

ان کو آگاہ کیا ہے کہ نادرا ایک ہفتے میں اپنی رپورٹ الیکشن ٹربیونل کو جمع کرادے گا۔ نادرا رپورٹ کا کوئی بھی حصہ کسی کو دینے کے پابند نہیں۔

عمران خان کی نادرا ہیڈکوارٹر کے باہر میڈیا سے گفتگو سے یہ تاثر دیا گیا کہ چیئرمین نادرا نے انہیں کوئی رپورٹ دی ہے۔ عثما ن مبین نے کہا کہ نادرا اپنے انداز میں کام کررہا ہے۔

الیکشن ٹریبونل نے چار اپریل کو ہدایت کی تھی کہ این اے ایک سو بائیس کے حوالے سے رپورٹ جمع کرائی جائے ۔ یہ رپورٹ اب ایک ہفتے میں مکمل کرکے الیکشن ٹریبونل میں جمع کرادی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں