The news is by your side.

Advertisement

دبئی،دوسرا ون ڈے:سری لنکا نے پاکستان کو دو وکٹوں سے شکست دیدی

سری لنکا نے پاکستان کو دوسرے ون ڈے میں دو وکٹ سے شکست دے کر پانچ میچوں کی سیریز ایک ایک سے برابر کردی۔ دونوں ٹیموں کے درمیان سیریز کا تیسرا میچ کل شارجہ میں کھیلا جائے گا۔

دبئی میں سری لنکن کپتان نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔ پہلے میچ کے ہیرو شرجیل خان اور صہیب مقصود دوسرے میچ میں زیرو رہے۔ احمد شہزاد نے کپتان مصباح الحق کے ساتھ پارٹنرشپ لگا کر ٹیم کی پوزیشن کو مضبوط بنایا۔

احمد شہزاد نے شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے کیرئیر کی چوتھی سنچری بناڈالی۔ اننگز کے اختتامی لمحات میں بوم بوم آفریدی نے لنکن بولرز کی دھلائی لگاتے ہوئے جارحانہ انداز میں تیس رنز بنائے ، مصباح انسٹھ رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔  دو سو پچیاسی رنز کے تعاقب میں سری لنکا کی اننگز کا آغاز پراعتماد رہا۔،

مہمان ٹیم کے دونوں اوپنرز کو بولرز نے آؤٹ نہیں کیا بلکہ دونوں ہی رن آؤٹ ہوئے۔ سنگاکارا اور چندی مل کے درمیان اہم شراکت نے میچ میں سری لنکا کی واپسی یقینی بنائی، سنگاکارا اٹھاون اور چندی مل چوالیس رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔

کپتان اینجلو میتھوز نے کپتانی اننگز کھیلتے ہوئے سری لنکا کو جیت کے ایک قدم قریب کیا، لیکن آخری اوور میں آفریدی نے میتھوز کو آؤٹ کرکے میچ میں سنسنی پھیلا دی۔ رنز کم ہونے کی وجہ سے آفریدی بھی پاکستان کو دوسرے میچ میں جیت نہ دلواسکے اور سری لنکا نے میچ دو وکٹوں سے جیت لیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں